Vis ett enkelt innlegg
Gammel 13-04-2009, 19:29   #4
lilleliselotte
Juniormedlem

lilleliselotte sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Sted: Drammen
Meldinger: 40
MP Rating: 0% (0)
lilleliselotte er som en lysfontene.lilleliselotte er som en lysfontene.lilleliselotte er som en lysfontene.lilleliselotte er som en lysfontene.lilleliselotte er som en lysfontene.lilleliselotte er som en lysfontene.lilleliselotte er som en lysfontene.lilleliselotte er som en lysfontene.lilleliselotte er som en lysfontene.lilleliselotte er som en lysfontene.lilleliselotte er som en lysfontene.
Sv: Polihydramnion (for mye fostervann), erfaringer?

Tusen takk for din støtte Finnbekk

emma71:
Ser du skal ta KS snart, lykke til!
(kan jeg spørre om dette er pga. fostervannet?)
Så fint at du/de har klart å stagnere veksten slik den lille har fått ruget lengst mulig!

"Vanskelig å ta ctg-registreringer siden den flytter seg så mye."
Her tyder det på at de ikke har godt nok utstyr altså (akkurat dette kan jeg mye om )

"Har du fått noen pekepinn på hvorfor du har så mye vann?"
Nei, men jeg fått vite litt og litt hva det ikke skyldes
Jeg har ikke svangerskaps diabetes, det skal ikke være noen Rhesus-inkompatibilitet og det er bare et barn (så alt som har med tvillinger å gjøre faller fra).

Sitter da igjen med to alternativer i følge det jeg kan finne på nettet:
a. Ingen grunn som man kan finne
b. Misdannelser hos fosteret

De er bekymret for at det ble oppdaget så mye hos med allerede i uke 25, dette vil jo sannsynligvis bare øke i ukene fremover.

Det som er positivt er at barnet følger vekstkurven fint og har gode bevegelser (kontrollerte, ikke bare ufrivillige).

Huff, liker ikke å gå i uvisse jeg
lilleliselotte er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat