Vis ett enkelt innlegg
Gammel 13-04-2009, 19:52   #5
emma71
Supermedlem

emma71 sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Follo
Meldinger: 1,235
MP Rating: 0% (0)
emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Polihydramnion (for mye fostervann), erfaringer?

Skjønner godt at det er en påkjenning å ikke vite. Jeg fikk jo vite med en gang at det skyldtes diabetesen, og de har utelukket andre grunner. Det med misdannelser har jeg lest at har med svelgeevnen til barnet å gjøre, og det vil de jo se raskt; ser om barnet har væske i mavesekken som den skal.
Når skal du til videre utredning? Du er jo ikke kommet så langt at det er sikkert viktig å få sjekket det raskt så du får gå så lenge som mulig

Jeg vet ikke om ctg-utstyret jeg har vært borte i er bra eller dårlig, det har vært sånn at 2 minutter etter de har funnet hjertelyden og startet registreringen har h*n snudd på seg igjen så de må søke inn på nytt. I tillegg har babyen de siste gangene ligget på skrå nede i bekkenet, med hodet inn i høyre "hoftebein". De har til slutt gitt opp registreringene.

Keisersnitt ja. Det er pga størrelsen på babyen at de vil sette igang før termin. Og siden sukkersyke hos mor ofte fører til dårligere pusteevne, lavt blodsukker og høyt bilirubin hos barnet vil de ikke stresse h*n med å sette igang fødselen på vanlig måte, men heller få h*n raskt ut og sette igang behandling. Det var også et poeng at jeg har et keisersnitt bak meg.

Meowouch, Monielle og minniepus sladrer for meg Planlagt keisersnitt 22.april.
emma71 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat