Vis ett enkelt innlegg
Gammel 13-04-2009, 23:09   #8
Rosin
Supermedlem

Rosin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 888
MP Rating: 0% (0)
Rosin har et ubeskrivelig bra rykte.Rosin har et ubeskrivelig bra rykte.Rosin har et ubeskrivelig bra rykte.Rosin har et ubeskrivelig bra rykte.Rosin har et ubeskrivelig bra rykte.Rosin har et ubeskrivelig bra rykte.Rosin har et ubeskrivelig bra rykte.Rosin har et ubeskrivelig bra rykte.Rosin har et ubeskrivelig bra rykte.Rosin har et ubeskrivelig bra rykte.Rosin har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Polihydramnion (for mye fostervann), erfaringer?

Jeg hadde mye fostervann, men fikk ikke noe oppfølging pga dette. Det ble bare konstantert på UL at det var mye fostervann, og SF-målet mitt var veldig høyt, særlig på slutten. Barnet ble født med en misdannelse i spiserøret og ble straks operert for dette, så i mitt tilfelle var nok det årsaken til den store fostervannsmengden. Denne misdannelsen ble forresten ikke oppdaget på de 2 UL jeg var til i svangerskapet, men ble oppdaget straks etter fødsel.

Godt at du får god oppfølging! Håper du ikke bekymrer deg for mye! Forresten så er barnet mitt i dag friskt og raskt og har lite problemer med spiserørsfeilen

+ + des -06

Sist endret av Rosin; 13-04-2009 kl 23:10. Begrunnelse: skriveleif...
Rosin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat