Vis ett enkelt innlegg
Gammel 16-04-2009, 21:00   #6
Bikki
Medlem

Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 94
MP Rating: 0% (0)
Bikki er som en lysfontene.Bikki er som en lysfontene.Bikki er som en lysfontene.Bikki er som en lysfontene.Bikki er som en lysfontene.Bikki er som en lysfontene.Bikki er som en lysfontene.Bikki er som en lysfontene.Bikki er som en lysfontene.Bikki er som en lysfontene.Bikki er som en lysfontene.
Sv: Bytte morsmelkerstatning - hvor ofte og bør vi gjøre det igjen?

Sitat:
Opprinnelig postet av Torjetroll Vis post

Men er det noe gode råd til hva man kan gjøre om han har vondt i magen? Massasje, liggestilling, etc..

Takk for svar!
Fenikkelte. Fikk tips om det da lillegutt lå på sykehuset 3 uker gammel. Han begynte med det der pga. magevondt etter medisinbruk. (sannsynligvis...)
De ga han 5 ml fenikkelte ca. 5 min. før hvert måltid. Dette fortsatte jeg med da vi kom hjem. Kjøpte fenikkelfrø (hvis det er det det heter) på apoteket og lot dette trekke i 2 min. Dette kan oppbevares i kjøleskap i 2 døgn. Lag litt og litt av gangen. Jeg ga dette tipset til noen med kolikkbarn og det hjalp. Og de hadde visst prøvd mye annet også.
Lykke til!
Bikki er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat