Vis ett enkelt innlegg
Gammel 18-04-2009, 18:52   #6
Nicy
Veteranmedlem

Nicy sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: På en rosa sky
Meldinger: 3,177
MP Rating: 0% (0)
Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Flere Asperger-foreldre her?

Jeg har en sönn med autisme, her i Sverige kalles det höyfungerende autisme og de sier at det som skiller det fra asperger er språket. Sönnen vår ligger litt etter språklig sett. Ja, det er virkelig en hverdag med mange utfordringer, men også gleder. Han tenker så mange fine tanker som er utrolig morsomt å få ta del av. I bhg fungerer det relativt bra, så jeg er spent på hvordan det blir ved skolestart til hösten. Vi fikk diagnosen for bare noen mnd siden, så vi har ikke kommet igang med noe ekstra hjelp til han. Derimot tror jeg skjema hadde värt til stor hjelp på fram for alt helger.

"Life is what happens to you when you're busy making other plans" ~John Lennon~

Turbo høst-03 , : Snuppa vår-06
Nicy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat