Vis ett enkelt innlegg
Gammel 10-05-2009, 07:18   #1
Strikkis
VIP-Medlem

Strikkis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 5,574
MP Rating: 0% (0)
Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.
Hva trenger jeg med på flyet??

9 mnd gammel gutt. ca 45 min flytur. den er for såvidt midt i sovetiden hans så hvis jeg klarer å få han til å sove på den turen så er vel det meste reddet..
(må jeg forresten ha den selen på han eller kan jeg ha han i sjalet? selen er vel for at de ikke skal fly i taket hvis det blir turbulens? Han sitter jo godt fast i sjalet.)

Skal jeg ha med stelleveske, eller skal jeg ta en ryggsekk? HVa trenger jeg?
tenkte å ta med litt melk til han kanksje? frokost spiser vi før vi drar... skal jeg ta med en liten skive kanskje for sikkerhetsskyld?
bleier? annet? hva trenger jeg??

*lenge siden jeg reiste med en liten en*

2003 og 2008
Strikkis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat