Vis ett enkelt innlegg
Gammel 09-06-2009, 23:04   #8
Snuppa83
Supermedlem

Snuppa83 sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Sted: Østfold
Meldinger: 541
MP Rating: 0% (0)
Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.Snuppa83 har en strålende fremtid.
Sv: Hvordan kan man gjøre noe sånnt??

Synes det er skammelig at ikke naboene gjorde noe - naboene som såg den stakkar jenta stå ute i kulden og hutre tidlig morgen. Hva foregår i toppen til enkelte mennesker ? Hvordan få seg til å gjøre noe sånt mot ett stakkars lite barn, og hvorfor tar ikke naboer/skole kontakt med barnevern eller politi når det helt tydelig er noen som har observert deler av dette ?

Får helt vondt inni meg når jeg leser noe så tragisk, tenk så grusomt de stakkar barna har hatt det. Den stakkar jenta, sulta til døde av sin egen mor, hvordan går det ann !?
Når man leser om sånt, kjenner jeg trangen for å gå inn til mine egne vakre små skatter og kose litt ekstra med dem - SÅ takknemlig for at jeg har vært så heldig å få dem og få muligheten for å være deres mamma. Det er min jobb å beskytte dem og sørge for at dem får ett godt liv fra starten av, med alt hva ett barn behøver. Man skulle tro dette var følelser og tanker enhver mamma og pappa hadde, men det er jo helt tydelig at dette ikke gjelder alle

Håper både moren og kjæresten får den strengeste straffen som er mulig