Vis ett enkelt innlegg
Gammel 14-06-2009, 23:00   #7
oslo78
Supermedlem

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 1,164
MP Rating: 100% (1)
oslo78 har et ubeskrivelig bra rykte.oslo78 har et ubeskrivelig bra rykte.oslo78 har et ubeskrivelig bra rykte.oslo78 har et ubeskrivelig bra rykte.oslo78 har et ubeskrivelig bra rykte.oslo78 har et ubeskrivelig bra rykte.oslo78 har et ubeskrivelig bra rykte.oslo78 har et ubeskrivelig bra rykte.oslo78 har et ubeskrivelig bra rykte.oslo78 har et ubeskrivelig bra rykte.oslo78 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Timeout i barnehagen

Sitat:
Opprinnelig postet av klaras Vis post
Ingen sitter alene hos oss. Vi sitter sammen med barnet som trenger en pause fra utagerende oppførsel. Liker ikke ordet time out selv, og har aldri brukt det på mine egne barn. Nå følger jeg hva de gjør i bhg, og det er kun hvis 6 åringene slår seg totalt vrang det kan skje en pause/ bli tatt bort fra leken eller personen barnet kan skade.

Det er jommen ikke lett når barnet hylskriker, slår, sparker og blir totalt krakilsk. De andre ungene blir redde, så vi må jo skjerme og bidra til at alle er trygge i barnehagen.

Kjære vene, er det NOEN som mener at et barn som hylskriker, sparker og blir totalt krakilske IKKE skal tas vekk fra de andre? Det er en av de få tingene jeg hadde reagert på i en barnehage. Man kan da ikke la ungene oppføre seg akkurat som de vil på bekostning av alle andre som blir redde?