Vis ett enkelt innlegg
Gammel 14-06-2009, 23:25   #8
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 8,333
Blogginnlegg: 36
MP Rating: 0% (0)
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Timeout i barnehagen

Jeg er ingen motstander av time out, men jeg ville selv ikke brukt det i barnehagen (på andres barn) fordi jeg vet mange ikke liker det.
Jeg ville også vært skeptisk til at andre brukte metoden på mitt barn, fordi det finnes så mange måter å gjøre det på.. og ikke alle like bra.

Jeg er heller ikke overbevist om at man kan klare å gjenomføre det på en god måte i barnehagen, men dette er nok forskjellig fra barnehage til barnehage (barnehagens fysiske utforming f.eks.)

Tash: Hva mener du at man som voksen bør gjøre om man har barn som ikke bryr seg om hva man sier, og som f.eks. er voldelige både mot barn og voksne? (Og altså ikke tar det til seg når de blir snakket til, og heller ikke bryr seg om man tar de ut av situasjonen, bryter avtaler man lager osv.)

Og som et tileggspørsmål (håper det er greit).
Hva syns dere om at barna f.eks. blir sendt ut i naborommet under f.eks. lunsj fordi de hylskriker over ett eller annet (stort sett helt uvensentlig), og får beskjed om å bli der til h*n har roet seg.
Da snakk om 4-6 åringer.

Om man begår en feil, trenger ikke den ene feilen å bety noe. Det er hva du gjør med feilen som er viktig

-- Leif Askeland --

Sist endret av Isa; 14-06-2009 kl 23:29.
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat