Vis ett enkelt innlegg
Gammel 19-06-2009, 09:37   #2
xJuliane
Supermedlem

xJuliane sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Meldinger: 780
MP Rating: 0% (0)
xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.
Sv: Hva tar jeg med til jente 11 mnd til Mallorca?

Vi pleier å ha med bleier og våtservietter. Jeg hadde nok også tatt med noe mat hjemmefra (grøtpulver/ middagsglass.) UV drakt er genialt, ville også hatt med noen langarma bodyer og tynne bukser for å beskytte mot solen. Regner med du tar med vogn, ville også hatt solparasoll til vogna og evt. myggnetting til reiseseng. Jeg pleier også ta med en liten dyne som jeg stapper i vognen, er ikke så glad i de teppene man får på hotellet. Helseteppe har vi også med, til å ha i vognen. Og noen leker. Ja, det var det jeg kom på i farten. God tur!

(+ selvfølgelig reiseapotek med paracet, nesedråper o.l)

Og solbriller.
xJuliane er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat