Diskusjon: Luksusproblem...men
Vis ett enkelt innlegg
Gammel 30-07-2009, 07:44   #1
sunny29
Juniormedlem

sunny29 sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Meldinger: 2
MP Rating: 0% (0)
sunny29 er en ukjent størrelse akkurat nå.
_plystre Luksusproblem...men

Jeg er ny her inne..dvs har vært inne å smugtittet en god stund. Tentke det var på tide å registrere meg også.

Mitt nurk ble født 5 mai og her går det meste veldig fint. Han er en glad og fornøyd gutt, som får fløte av mammaen sin På 6 ukers veide han 6118g og regner med han er godt over 7 nå

Han har faktisk sovet over natten 2 netter nå og det er helt fantastisk. Han sovner 18.30 og våkner 8.00. Synes det er helt utrolig, håper det vedvarer. MEN; vi har vel gjort det litt på lettvint måten. Han har sovet fra 18.20 siden han var 7 uker og han gjør det ved å sovne til puppen (tar ikke smukk). våkner han rett etterpå, springer jeg opp og gir litt mer pupp og da sovner han som regel. Dette har gjort at han er ekstremt avhenig av pupp og det er bittelitt slitsomt. Men men....skal ikke klage Så er det store spørsmålet; bør vi prøve å legge ham over i egen seng. VET det blir en prøvelse, da han er så godt vant til å sovne til puppen. Noen som har noen tips til å legge over i egen seng i våken tilstand?
sunny29 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat