Diskusjon: Luksusproblem...men
Vis ett enkelt innlegg
Gammel 30-07-2009, 14:21   #10
Stinemor1
Medlem

Stinemor1 sin avatar

Medlem siden: May 2009
Meldinger: 109
MP Rating: 0% (0)
Stinemor1 er fantastisk mot andre.Stinemor1 er fantastisk mot andre.Stinemor1 er fantastisk mot andre.Stinemor1 er fantastisk mot andre.Stinemor1 er fantastisk mot andre.Stinemor1 er fantastisk mot andre.Stinemor1 er fantastisk mot andre.Stinemor1 er fantastisk mot andre.Stinemor1 er fantastisk mot andre.Stinemor1 er fantastisk mot andre.Stinemor1 er fantastisk mot andre.
Sv: Luksusproblem...men

Jeg ville også forsøkt å amme han i senga deres før leggetid, for så å legge han forsiktig over i egen seng. Våkner han da kan du gjenta prosessen.

Når det gjelder babyer og gråting så skal du ikke henge deg så mye opp i dette med 2 minutter osv. Det viktigste er at babyen skal få trøst når han trenger det (er redd, har vondt etc). Det er tydeligvis ikke det som er problemet her. Da mener jeg ikke at dere skal gjennomføre skrikekurer e.l altså, bare så det er sagt, men ha i bakhodet at en baby faktisk tar ikke skade av å ikke få viljen sin hele tiden. Før eller siden må barnet lære seg å sovne uten puppen i munnen, uansett hvilken metode du bruker og hvilken seng han skal ligge i. Om dere vil gjøre noe med dette nå, eller vente til senere blir opp til dere.

Når det er sagt så tror jeg ikke jeg hadde turt å endre så mye på ting jeg heller, hadde jeg hatt en baby som sov SÅ godt om natta!!

Magnus f. 27.04.2009
Stinemor1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat