Vis ett enkelt innlegg
Gammel 02-08-2009, 20:40   #5
kiera
Medlem

kiera sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Sted: Taremareby
Meldinger: 150
MP Rating: 0% (0)
kiera har en strålende fremtid.kiera har en strålende fremtid.kiera har en strålende fremtid.kiera har en strålende fremtid.kiera har en strålende fremtid.kiera har en strålende fremtid.kiera har en strålende fremtid.kiera har en strålende fremtid.kiera har en strålende fremtid.kiera har en strålende fremtid.kiera har en strålende fremtid.
Sv: Tviler sånn på meg selv..

Sitat:
Opprinnelig postet av supermammasiv Vis post
Skal de bades hver dag hvis de har hudproblemer? Jeg har ikke snøring på dette altså, men trodde å bade ofte fort kunne gi tørr hud jeg. Så kan jo du kanskje prøve å smøre med noe annet? Vet det er mange som har gode råd angående kremer.

Jeg må bade han hver kveld ja, jeg har sinnsykt med babyolje i vannet og smører med fettkrem (IKKE fuktighetskrem) morgen og kveld. Jeg har prøvd så mange kremer at dere aner ikke, eneste locobase fettkrem som har gitt resultater, helt til nå. Nå blir han tørrere for hver dag.

Frosken; Han har ekstrem tørr hud (iktyose) fra tæriktyosene til toppen av hodet.. Inni ørene også.. SÅ han må smøres morgen og kveld hver dag resten av livet for at huden skal se "normal" ut..

Tigergutt kom 11 mai 2009
kiera er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat