Vis ett enkelt innlegg
Gammel 03-08-2009, 13:22   #15
mamman til Jesper
Medlem

mamman til Jesper sin avatar

Medlem siden: May 2008
Meldinger: 130
MP Rating: 0% (0)
mamman til Jesper er fantastisk mot andre.mamman til Jesper er fantastisk mot andre.mamman til Jesper er fantastisk mot andre.mamman til Jesper er fantastisk mot andre.mamman til Jesper er fantastisk mot andre.mamman til Jesper er fantastisk mot andre.mamman til Jesper er fantastisk mot andre.mamman til Jesper er fantastisk mot andre.mamman til Jesper er fantastisk mot andre.mamman til Jesper er fantastisk mot andre.mamman til Jesper er fantastisk mot andre.
Sv: Tviler sånn på meg selv..

En ting jeg glemte å skrive i forrige innlegg er at mannen din må lære seg å ta gutten deres, alene. Ja, kanskje synes han det er skummelt og ekkelt med denne oppkastinga, men han kommer aldri til å synes noe annet med mindre han gjør dette. Og du kjære deg kommer aldri til å føle deg uthvilt.

Jeg ser at du skriver at han bare vil være hos deg, men da må pappaen inn i bildet. Ta deg en tur ut, tigergutt vil få det like bra hos pappaen sin også. Kanskje han trenger litt "trening" i starten, men det vil gå seg til. Og om han kaster opp, ja så gjør han det. Pappaen må lære seg å være sammen med gutten sin i gode og dårlige perioder. Han må ta sin del. Jeg høres kanskje streng ut, men mener bare godt. Tror det vil være godt for deg å få litt fred og ro.

Start forsiktig, så kanskje, etterhvert, kan du være borte flere timer om gangen. Men mannen din MÅ ta han alene, det blir mindre skummelt etterhvert, lover

mamman til Jesper er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat