Herregud, nå ble jeg helt overveldet her.. Så utrolig godt å komme inn å finne så mange trøstende ord og gode tips/råd
Ang. huden hans så har vi ikke fått gentestet enda, men jeg kjenner igjen huden fra bror min og min onkel- desverre.. Regner med vi skal inn til gentest og slagplan etterhvert, men jeg har ikke overskudd til det nå
I går var vi hos sviger og prøvde å få i oss litt mat, men det endte selvfølgelig i hylskriking samt oppkast.. Så jeg satt meg ned og gråt når vi kom hjem igjen og begynte å tenke nøye etter på alt.. Jeg kom frem til den konklusjonen at jeg kan bare ikke for lite melk, jeg kan barre ikke forstå det.. Jeg tror rett og slett han er så plaget av KISS at det påvirker alt (og selvfølgelig vanlige plager de har fra 0-3 mnd) Og han da vil spise hele tiden for å døyve smertene/plagene noe som resulterer i lav vekt oppgang for han får i seg så mye av tørstemelken..
Vi var hos kiro i dag, og jeg må bare si; for en fantastisk mann!!!¨
Han la tigergutt på benken og sa her var det en alvorlig låsning og at han burde bli fin etter noen behandlinger
Han knakk i nakken hans og da klarte lillegutt plutselig å se til venstre! Han virker litt bedre, men jeg forventer ikke mirakler etter første bahandling.. Vi skal tilbake på onsdag og den manuelterapauten går vi aldri tilbake til!
Nå hyler gullet så jeg får skrive mer etter på