Vis ett enkelt innlegg
Gammel 10-08-2009, 11:10   #4
Smulamor
Supermedlem

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Sørlandet
Meldinger: 1,083
MP Rating: 100% (2)
Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Derfor blir jeg aldri journalist

Det er bare helt forferdelig. At de gamle menneskene har satt et barn til verden og gjort det til stoffavhengig. Får barnet mat? barnet har ikke klær. Tenk på våre barn, som har det så godt, se kontrastene. Det er en sannhet men alikevel en grusomhet at dette lille barnet skal virkelig fortsette å leve sånn. Ja jeg vet det er millioner av små barn der ute som har det ille. Men når man ser denne reportasjen så får man det virkelig inn. Jeg hadde bare lyst å reise ned å ta meg av dette barnet.
Lurer på om journalisten kjøpte noe klær til barnet og kjøpte noe mat til det? som "betaling" for reportasjen i det minste.
Make sure your HANDS are clean
Smulamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat