Her er vi! Ikke Sinka for ingenting
Var med litt her i starten, men ble nettlei og har hatt veldig mye å styre med, men nå savna vi dere
Litt om snuppa: Ho er ei veldig rolig og bedagelig frøken som stort sett er tilfreds med livet. Vi står opp 7-7.30 om morgenen, så sover ho ca 9-12, er våken et par timer og sover igjen 14-16/17. Leker og pludrer litt før ho legger seg for natten kl 19. Ammes en gang om natten, i 2-3 tida. Ho sover veldig mye, men sånn var søstra også. Vi legger ho bare i vogna (dagen) el senga med smokk og nasse nøff, så sovner ho selv. Flinke jenta mi
Jeg fullammer henne og håper å fortsette med det et par-tre måneder til. Ho bæsjer annenhver uke...
Ho smiler mye, men trenger litt tid for å "komme i gang". Smiler ikke unødig til hvem som helst
men hvis man snakker litt med henne kommer smilet. Ho begynte så smått å le for et par uker siden, gud så nydelig den lyden er
Smokken vil ho ha bare når ho skal sove, så fort øynene er oppe, skyter ho smokken ut
Den 9.aug hadde vi dåp. Vi var 25 stk her hjemme på mat og kaker og alt gikk knirkefritt
I sommer var vi 9 dager på camping i Sverige, det regna litt hver dag
Pga det dårlige været har det ikke blitt flere turer. Vi var en uke hjemme (der jeg kommer fra) i juli, siden min bestemor døde, barnas siste oldeforelder
Ellers koser vi oss veldig hjemme, onsdager er vi på babysvømming, mellomste er hjemme tirsdag og fredag og største har ikke sfo, så ho kommer hjem i ett-tida hver dag.
Jeg må være verdens heldigste mor, som har tre så snille og skjønne barn
Mannen sykler "som en gal". Han driver med terrengsykling og har blitt veldig flink i år! Ble nr 14 av 854 på grenserittet
I helgen er det Birkebeinerrittet, etter det blir det rolig trening fram til jul, gleder oss til å se han litt mer ja!
Jeg har kjøpt meg racersykkel
Skal til Oslo og hente den nå straks. Drar når F er ferdig på skolen om 25 min. Så får vi se om disse kg vil av igjen..
Det var litt om meg og mine
Dere kommer nok til å se mer fra oss framover
og vi er gjerne med på treff i Vestfold/Telemark!