Håper noen kan råde meg her..Har bestilt sydentur til hele familien..Problemet er at jeg og 3 av ungene har nedsatt immunforsvar og er veldig plaget med astma..
Prøvde og ikke være hysterisk ang den influensaen, men ble anbefalt og sjekke hva myndighetene anbefalte ang dette..Der står det jo at om man ikke må, bør man la vær og reise til utsatte steder, om man ikke er helt friske og har nedsatt immunforsvar...
Står faktisk også at man kan bli nektet ombordstigning om man har tydelige influensa tendense...Tenker da spesiellt på meg og minste jenta som hoster og nyser hele tida (er ganske allergisk, spesiellt på sommeren)..
har huset fullt av tamiflu, fikk det av legen forrige uke, var innom der siden jeg har lungebetennelse. Tok prøver også og jeg hade kun lungebetennelse,ikke svineinfluensa...Var ganske sikker på det med influensaen så jeg og ungene har ikke tatt tamiflu. Kan jo være greit og ha det liggende da...
Men nå er jeg veldig usikker, tenk om ferien skulle vise seg til og bli mitt verste mareritt