Vis ett enkelt innlegg
Gammel 01-09-2009, 22:20   #7
Piona
Medlem

Piona sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 116
MP Rating: 0% (0)
Piona har en strålende fremtid.Piona har en strålende fremtid.Piona har en strålende fremtid.Piona har en strålende fremtid.Piona har en strålende fremtid.Piona har en strålende fremtid.Piona har en strålende fremtid.Piona har en strålende fremtid.Piona har en strålende fremtid.Piona har en strålende fremtid.Piona har en strålende fremtid.
Sv: Frarådet og reise til syden, pga svineinfluensa???

Du bør vel snakke med legen deres og ta med tamiflu dit dere reiser uansett. Vet ikke hvordan det er med sykehus i Hellas, men i Spania er det i alle fall veldig greit. Og så er det jo viktig å ha med europeisk helsekort og å ha forsikringene i orden.

Vil ikke uttale meg om hva jeg ville ha gjort i deres situasjon. Legene har vel en generell informasjon som de gir til alle, så jeg tror man må kjenne på magefølelsen sin også. Selv har jeg vurdert sydentur for familien i vinter, men har lagt tanken unna pga faren for svineinfluensa. Vi har 4 unger, og av dem er et spedbarn og en er i risikogruppen pga lungeproblematikk. Jeg tror vel vi blir smittet uansett, og legen vår har sagt at det ikke vil være mulig å beskytte seg mot dette hvis det blir en pandemi. Men jeg vil holde meg i nærheten av sykehus og være hjemme hvis vi skulle bli smittet.