Vis ett enkelt innlegg
Gammel 02-09-2009, 08:22   #8
Ra-punzel
Supermedlem

Ra-punzel sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 1,018
MP Rating: 0% (0)
Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Frarådet og reise til syden, pga svineinfluensa???

En venninne av meg har en sønn som skulle på behandlingsreise til Gran Canaria. Han har astma og allergi, og skulle reise i november. De fikk beskjed rett før helgen at de avlyser disse reisene pga faren for influensaen til denne risikogruppen.

Siden de avlyser noe som ikke skal skje før om noen måneder, så vil jeg tro at de vurderer risikoen såpass stor at de ikke tar noen sjanser.

Utfra det du skriver så ville jeg nok ikke reist, men det er du som må ta avgjørelsen. Kanskje snakke med legen først slik som de andre skriver.