Vis ett enkelt innlegg
Gammel 02-09-2009, 09:34   #9
Piona
Medlem

Piona sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 116
MP Rating: 0% (0)
Piona har en strålende fremtid.Piona har en strålende fremtid.Piona har en strålende fremtid.Piona har en strålende fremtid.Piona har en strålende fremtid.Piona har en strålende fremtid.Piona har en strålende fremtid.Piona har en strålende fremtid.Piona har en strålende fremtid.Piona har en strålende fremtid.Piona har en strålende fremtid.
Sv: Frarådet og reise til syden, pga svineinfluensa???

Sitat:
Opprinnelig postet av Ra-punzel Vis post
En venninne av meg har en sønn som skulle på behandlingsreise til Gran Canaria. Han har astma og allergi, og skulle reise i november. De fikk beskjed rett før helgen at de avlyser disse reisene pga faren for influensaen til denne risikogruppen.

Siden de avlyser noe som ikke skal skje før om noen måneder, så vil jeg tro at de vurderer risikoen såpass stor at de ikke tar noen sjanser.
Når det gjelder behandlingsreiser, så tar de veldig forbehold av frykt for å få problemer senere dersom noen skulle få svineinfluensa. Det ville jo vært ille og det ville trolig fått rettslige etterspill dersom en pasient som skulle på behandlingsopphold døde der. Jeg var der i fjor med sønnen min, og de har veldige restriksjoner på mange områder.

Så jeg synes ikke det er helt sammenlignbart med å reise til syden på en familietur.