Vis ett enkelt innlegg
Gammel 06-09-2009, 19:47   #1
Strikkis
VIP-Medlem

Strikkis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 8,021
MP Rating: 0% (0)
Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.
Ferie alene med to barn?

Tørr jeg det eller?

Jeg har bestemt meg for å gjøre alt jeg kan for at jeg skal få en ferie utenlands/i syden med mine to småtasser neste sommer.... Men jeg får frysninger av tanken.. tørr jeg dette da?? Jeg har aldri aldri vært utenlands og hatt en skikkelig ferie med snuppa, og slett ikke med begge to, og HVERTFALL ikke alene.

Hvor i så fall skal vi dra? Det bør ikke være kjempe dyrt sted, det må være sol og varme og bademuligheter, og ikke altfor stressende lang vei med masse flybytter og i båt og buss og hele pakken. gjerne bare fly også er vi der..

snuppa vil da være nesten 7 og klumpen nesten 2..
enklest mulig altså...

Noen tips og råd?

Strikkis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat