Vis ett enkelt innlegg
Gammel 13-09-2009, 22:46   #7
Chiquita
Supermedlem

Chiquita sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Trøndelag
Meldinger: 964
MP Rating: 0% (0)
Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.
Sv: Hvordan pakke inn bilstol på best mulig måte ved flyreise?

Jeg ville pakket stolen GODT inn.
Etter å ha observert noen av og på-lossinger av baggasje både av sas og norwegian, så er jeg svært skeptisk.
det er jo kjent at stuerene ikke er spesielt forsiktige, men SÅ hardhendt behandling hadde jeg ikke trodd det skulle være;
F.eks har vi sett at både kofferter, bilstoler og vogner har blitt HIVD opp på kanten av hengeren (slik at den delvis ligger oppi hengeren, og delvis utenfor, med kanten midt på) Annen bagasje har så blitt hivd oppå der igjen.
Jeg hadde trodd at de var forsiktige med bilstoler og vogner, men det er de altså ikke