Vis ett enkelt innlegg
Gammel 22-09-2009, 22:05   #9
Annba
Supermedlem

Annba sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Sted: på høyden!
Meldinger: 1,032
MP Rating: 100% (2)
Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Reise bort fra baby på 3 mnd

Størsta var 6 uker da jeg var borte fra henne en hel helg. (To netter).
Mellombror var var det samme første gang han sov borte. (En natt).
Minstemann husker jeg ikke....
Men han var nok antakelig litt større, ettersom det er svææææært sjelden vi reiser bort eller trenger barnevakt over natta nå. Det er ikke bare-bare å skulle plassere tre små unger...

Poenget mitt er at JEG har ikke hatt noe problem med å være borte fra ungene selv om de har vært bittesmå babyer.
Tvert i mot, jeg trengte det faktisk veldig, og trenger det fortatt i blant.
Vi hadde barnefri helg for litt over to uker siden og jeg synes det var helt herlig. Minsten her er straks 7 mndr. Men han har sovet hos besteforeldre og tante før dette også, jeg husker bare ikke helt når han gjorde det første gangen.

Så om du har lyst til å dra og kjenner at det er greit for deg, så ville jeg gjort det. Jeg tror ikke babyen lider noen nød eller tar skade. Men at det kan være tøft for mammaen er en annen sak!