Vis ett enkelt innlegg
Gammel 09-11-2009, 01:03   #4
Væren75
Supermedlem

Væren75 sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 1,195
MP Rating: 0% (0)
Væren75 har en strålende fremtid.Væren75 har en strålende fremtid.Væren75 har en strålende fremtid.Væren75 har en strålende fremtid.Væren75 har en strålende fremtid.Væren75 har en strålende fremtid.Væren75 har en strålende fremtid.Væren75 har en strålende fremtid.Væren75 har en strålende fremtid.Væren75 har en strålende fremtid.Væren75 har en strålende fremtid.
Sv: Blir du sint og kjefter på barnet/a dine?

Jeg tror også barn har godt av å se at foreldrene også har følelser , men mener at barn ikke har godt av det dersom det blir for hyppig eller for intenst .
Barn lærer av hvordan foreldrene reagerer på ting , så hvis du mister kontrollen over deg selv feks flere ganger om dagen , så får du også bare en unge som får raserianfall hver gang hun skal ha frem et poeng . Syntes også du overfører for mye av ansvaret for at du mister kontrollen , på 4 åringen din .

Jeg har aldri kjeftet på jenta vår , men hun er bare litt over ett år enda , mulig jeg sier noe annet etterhvert som hun blir eldre .

Sist endret av Væren75; 09-11-2009 kl 01:06.
Væren75 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat