Vis ett enkelt innlegg
Gammel 09-11-2009, 18:26   #8
Theamor
Supermedlem
 
Theamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 1,354
MP Rating: 0% (0)
Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Barcelo Club El Castillo, Fuertuventura

Vi hadde med grøtpakke, Nan, middagsglass, fruktglass, knekkebrød og tubepålegg, kort sagt alt vi trang! I tillegg hadde vi med en pakke vanlige bleier og en pakke badebleier! Jeg hadde i tillegg med skjeer, grøtboller, flasker, oppvasksåpe og børste, klut og håndkle.. JAA jeg hadde med mye...

Leste før jeg reiste at det var anbefalt å koke flaskevannet, vi kjøpte femlitere med det lokale vannet som vi kokte til barna! Hadde med egne flasker hjemmefra til å ha vann på, kokte vann og alt utstyr etter jeg vasket det på kvelden! Det var mye utstyr på kjøkkenet, blant annet en stor kjele til å koke flasker i og vannkoker..

Handlet litt på Atlantico for å være sikker på å ikke gå tom, blant annet eplesaft som falt i god smak! Godt utvalg men selvfølgelig dyrt og mye sjokolade/sukker.. Men det er jo ikke så farlig for en ukes skyld..
__________________
Theamor & prinsessene 05 og 08


Theamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat