Vis ett enkelt innlegg
Gammel 09-11-2009, 21:53   #10
Theamor
Supermedlem

Theamor sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 1,354
MP Rating: 0% (0)
Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Barcelo Club El Castillo, Fuertuventura

Sitat:
Opprinnelig postet av A&J Vis post
Men var det barnemat og slikt å få kjøpt der? NAN, nestle etc?
Ja de hadde Nestle men jeg vil nok anbefale deg å ta med Nan iallefall hjemmefra.. kjedelig om man får ferien ødelagt av mageondt hos de små.. det er mye sukker i barnematen og den blir så vidt jeg vet ikke produsert på samme måte som her hjemme.. Jeg tenkte iallefall sånn at man handler jo litt på en ferie slik at det jeg hadde med ned og brukte opp underveis ville frigjøre plass til noe annet..

Regner med at dere reiser med Apollo? Begge våre kofferter veide nesten 30 kg og det ble ikke kommentert en gang, bare hang på merke med "heavy"! Ellers var flyturen en drøm med fantastisk crew som la tilrette for oss som reiste med små.. vi spiste på skift og det var ikke noe problem!

Theamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat