Diskusjon: Sunn dessert?
Vis ett enkelt innlegg
Gammel 19-01-2004, 08:48   #7
Anne M
Veteranmedlem

Anne M sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 3,233
MP Rating: 0% (0)
Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.

Hei og takk for masse fine tips. Endte med frisk frukt jeg, det er noe alle liker

Når det gjelder wok:
Steker kjøttet eller fisken først i olje, når det er ferdig og det ikke er lenge til vi skal spise, tar jeg oppi alle grønnsakene. Bruker løk, paprika, tomater, brokkoli, blomkål, bananpepper, poteter, gulrot,evt chili. Her kan man bruke det magen ønsker
Serveres med ris/brød. Noen ganger koker jeg litt pasta og har den oppi pannen rett før servering. Serverer da med brød til.
Bruker masse spennende sauser til, men lar gjerne gjestene velge selv. Mange er veeeldig sterke...

Det viktigste er å ikke koke grønnsakene ihjel, heller la de være godt dampede.

Sist endret av Anne M; 19-01-2004 kl 08:52.
Anne M er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat