+ Svar på diskusjon
Side 4 av 4
FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 66 av 66

Diskusjon: Presentasjon for juli-des 2002

Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    LilleVirre sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2002
    Sted
    Østfold
    Meldinger
    2,830

Sv: Presentasjon for juli-des 2002

Hei alle sammen!

Etter å ha vært borte fra nm i ca 2 år er jeg nå tilbake, men denne gangen som LilleVirre. I 2002 var jeg Isabell.

Jeg er altså LilleVirre og er en 81- modell. Jeg var 2 vakre barn, Trym Sebastian f. 25.07.02 og Hedda Johanne f. 11.07.05.
    Jeg og min kjære har vært kjærester i 6 år, samboere i nesten like mange og gift i 2 av dem. Jeg jobber som barne og ungdomsarbeider på en skole, der går jeg på kontrakt og jobber med barn med spesielle behov.

Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Nile sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Sted
    midt på
    Meldinger
    314

Hei , slenger meg på her jeg også.

Har ei jente som er født juli 2002. Var mye inne her før , men ble uten nett en stund. Holdt også til på SM under svangerskapet

Jeg er 27 år og bor litt utanfor Trondheim. Jobber som nattsykepleier/vernepleier , og har jenta i barnehagen hver dag.

Litja er en aktiv jente som liker å bruke kroppen mye. Finmotorikken er det heller dårlig med. Har heller lyst til å klatre høyt enn å sitte å tegne. Snakker veldig bra og har vært uten bleie i ca 1 år.

Gleder meg til å være her inne sammen dere.
    Nile / Bente-78 på SM

storesøster juli-02 og
    tvillingene februar-07

Kikkan
    Gjest

Jeg er mest å sniker i kulissene her, og er mere aktiv i januar 05..

Ellers er jeg 25 år, bor i Stockholm (er svensk), gift med en Nordmann på 27 (som jeg värt ilag med siden 1998). Har Julie som er födt 23/12-02 (i Norge, flyttet til stockholm når hun var 10 dager), og Jesper 14/1-05. Er for tiden ute i permisjon, men blir arbeidssökende i januar.

Er for övrig ferdig med å föde barn og bor i villa (med for stor tomt og for mange romm ).

Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Gabriela sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    I et stort hus...
    Meldinger
    2,347

Oi...her vil jeg og være med....jeg er Gabriela...mamma til en skjønn jente på 13...storebror på 3 og lillebror på 1,5...har vært her på nm en god stund så jeg kjenner mange, men har vært mest på prematursidene etter siste fødsel.....koselig å kunne være i en gruppe med mamma'er med 2002 barn også....trenger litt erfaringsutveksling innimellom !!!

Jeg er i permisjon med lillebror ennå pga langvarig sykdomsforløp etter prematur fødsel, men begynner mest sannsynligvis igjen i jobb til våren. Da kan også storbror på 3 begynne i barnehage....har hatt litt restriksjoner fra leger mm ang. å ha bh-plass til han grunnet lillebrors immunforsvar, helsetilstand og generell smittefare./potensiale..men over jul er vi klare

Bor i bergen og er gjerne med på treff med 2002 barn .....
    Gabriela
    '92 '02 '04 '07 '10

Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Tik sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Trondheim
    Meldinger
    3,551

Heisann!
    kanskje jeg skal melde meg inn her også
    Jeg er 31 år og mamma til 3 barn født i 98,02 og 05
    Er samboer og har vært sammen i 10 år.
    Min skjønne 3 åring heter Mats og er en ordentlig røver...
    Jeg er for tiden hjemme i permisjon,og har ikke bestemt meg for når jeg skal begynne å jobbe igjen.Trives hjemme,syns dagene går fort.
    Mats går i barnehagen og stortrives der
    Er mest aktiv inne på februar 2005 ennå,men kommer til å titte innom her fremover også.
    Gleder meg til å bli kjent med dere

Guttaboys 98 02 & feb.05

super sjefa
    Gjest

Halla! Jeg er en jente på 22år frå Rogaland som er mamma til kristina født i 2002 og Maja Elise født i 05 . Jeg topper lykken ved at jeg har funnet meg den beste mannen i verden,hehe Vi har til sommeren vært gift i 3 år. Ellers så er jeg en veldig posetiv person som forguder familien og vennene mine. Jeg drømmer om flere barn å berike mitt liv med men mannen er vel ikke sånn helt villig til dette enda Får lokke han litt, han liker jo å lage dem så, hmm
    Jeg har ingen fullført utdanning, har pause fra interiørkonsulent studie..Jobber litt som servitør der jeg virkelig høvler inn på tips
    Mannen jobber som radar teknikker i forsvaret. Det var litt om meg og mine

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere! Jeg er mest aktiv på ak 05..men håper at det blor menge ture innom her oxo..

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Side 4 av 4
    FørsteFørste 1 2 3 4

Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine