Med en 3 åring hjemme og 2 aktive på snart 11 mnd... Hva kan jeg si?Opprinnelig postet av Ung Frue
Jeg er sliten, kjenner det på kroppen... Håper på å få storebror inn i barnehage!!!
Med en 3 åring hjemme og 2 aktive på snart 11 mnd... Hva kan jeg si?Opprinnelig postet av Ung Frue
Jeg er sliten, kjenner det på kroppen... Håper på å få storebror inn i barnehage!!!
Det er fælt og si det, men det er godt å høre at andre også er sliten. Føler meg rimelig unormal som er sliten om dagen. Mine er jo 4 mnd yngre enn dine og de eldste er like gamle. Så vi er vel egentlig i samme båt!Opprinnelig postet av B@mbino
Opprinnelig postet av Ung Frue
Hva slags supermennesker er det du omgås da - ikke det minste rart om du er sliten!
fra Lis
Er vel ikke unormalt for en tvillingmamma og føle seg mer sliten enn andre mødre.
Jeg hadde venninner som himlet med øynene over at jeg ikke "bare kunne slenge" oss i bilen og møtes på kafe om en time.
Var jo bare å hive på ungene noe klær?
Jeg var kjempesliten lenge! og nå har ungene gått bhg siden november og jeg er fortsatt sliten til tider, men det går MYE bedre.
Lykke til videre! Det er lov å vær trøtt, klage litt og kanskje be om mer hjelp?
![]()
Åja?Opprinnelig postet av pinoccio
Der ser du
Vi lå jo på nyfødt intensiv i 3 mnd så vi har nok ikke sett så mye til hverandre på sykehuset.
Sist endret av Theron; 17-05-2007 kl 00:11
Hvis der er noen trøst...jeg fikk bekkenløsning/låsning 2 mnd ETTER fødselen, og så en prolaps.Opprinnelig postet av Ung Frue
Deretter var det spysyke, og influensa hakk i hel.
Brukte ett år før jeg kunne komme meg opp av sengen uten store smerter, og da skulle en være hjemme alene med to viltre unger som krevde sitt hele dagen.
Nå, har ungene passert 2 år, og jeg er mye syk enda pga bassiller fra bhg, MEN rygg, bekken og muskulatur er på vei tilbake til normalen. Jeg trener 4 ganger i uken og blir vel mer og mer meg selv for hver dag.
Det er knalltøft å bære frem to barn på en gang. Det finnes ikke normalt for kroppen i det hele tatt.
I tillegg er tide etterpå knall tøff!
Håper du tar vare på deg selv og får hjelp evt ber om mer hjelp av folk rundt deg!
Det jeg prøve å si med dette innlegget er at det blir bedre!!
![]()
Ung Frue:Får håpe du kommer deg skikkelig snart, og at formen blir bedre,
Theron: Hørtes virkelig ut som om du fikk en tøff start med 2 små
Godt at det bedrer seg
Jeg føler meg vel egentlig veldig heldig,har det kjempe bra,
er selvsagt sliten inni mellom, men............
Ersunn og frisk. og koser meg masse med 2 snille deilige barn.
![]()
Sosiale Bokmerker