+ Svar på diskusjon
Side 11 av 11
FørsteFørste ... 7 8 9 10 11
Viser resultater 201 til 202 av 202

Diskusjon: Majsas Amerikatråd

Oschi
    Gjest

Sv: Majsas Amerikatråd

Det er nok lurt å ta litt forholdsregler. Selv om jeg ikke er særlig flink til det selv. Bare se linken i signaturen min.
    Oppfattet heller ikke det du skrev som for privat. Men det er klart at hvem som helst kunne jo sikkert lest seg til mye.
    Det er så mange koselige jenter her at det er lett å glemme at forumet er åpent.
    Men nå gleder jeg meg til mannen min skal til USA siste uken i oktober. Da bør mere bli avklart.

VIP-Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Majsa sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    8,244

Sv: Majsas Amerikatråd

Drar frem denne igjen, bare for å fortelle at nå er tiden her borte snart over - allerede?! Synes jeg nettopp satt og skrev ivrig i denne tråden, og alt var nytt og skummelt og spennende. Nå er det Norge som er spennende, blir nok litt rart å bo der igjen etter såpass lang tid borte. Vi har jo vært en del i Norge i løpet av disse årene, men kun på ferie. Nå blir det hverdag. Men vi gleder oss veldig til å kunne ha ordentlig kontakt med venner og familie, spise norsk sjokolade og Maarud potetgull, og ikke minst kunne gå eller kjøre kollektivt stort sett overalt.

Begge jentene har fått barnehageplass, så vi er i lykkerus. For det første er vi veldig glad for at vi fikk dem begge i Montessori-barnehager, men det betyr også at jeg endelig kan komme meg ut og jobbe litt og gjøre litt ting for meg selv igjen, etter nesten fire år som hemmafru.

Så nå må vi bare finne noe å leie i nærheten av en av barnehagene. Vi eier en leilighet i Oslo, men den er for liten nå, og den er dessuten utleid ut året. På nyåret/neste sommer selger vi den og kjøper noe større. Også må jeg få tatt norsk førerkort. Jeg kan vel kjøre med det amerikanske i tre måneder, men det er like greit å få det unna. Må bare lære meg å gire ...

Føles litt vemodig å ta frem denne tråden igjen. Det har vært en utrolig spennende og fin opplevelse, men nå kjenner i hvert fall jeg at moderlandet kaller.

Hvis noen her akkurat har flyttet utenlands, skal det snart eller vurderer å gjøre det og har noen spørsmål, er det bare å spørre. Her eller på PM.
    aurora nov 04 - hannah mai 07 - blågg

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Side 11 av 11
    FørsteFørste ... 7 8 9 10 11

Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine