+ Svar på diskusjon
Side 2 av 2
FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25

Diskusjon: Gift med kurder?

Sv: Gift med kurder?

Ungmor: du setter jo litt av disse holdningene selv når du skriver et innlegg med spørsmål om hvordan det er å være "gift med en muslim" og skriver at du "er redd han blir veldig streng"?
    Sist endret av Strikkis; 22-11-2009 kl 15:24
    En stor og en liten.

Seniormedlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    xtina sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Sted
    Hjemme
    Meldinger
    1,898

Synes det er utrolig merkelig at folk lirer av seg meninger om Islam her, i en tråd hvor HI ønsker å utveksle erfaringer med likesinnede!

Hold meningene deres for dere selv jenter, eller start opp en egen tråd om dere er interessert i å diskutere religion.

Ung_mor
    Gjest

Sitat Opprinnelig postet av Strikkis Vis post
    Ungmor: du setter jo litt av disse holdningene selv når du skriver et innlegg med spørsmål om hvordan det er å være "gift med en muslim" og skriver at du "er redd han blir veldig streng"?
    Men hjelper ikke at folk drar inn ting som ikke har noe med saken å gjøre!! Er ikke rart man får sånne holdninger og frykter i det samfunnet vi lever i heller..

Jeg hadde slett ikke slike holdninger før, men jeg er dessverre blitt svært skeptisk og fordomsfull de siste årene.. jeg kan innrømme det ja.. jeg har mange venner som er fra alle steder av verden, så klart jeg vet godt at ikke alle er like, verken kurdere, muslimer eller nordmenn, men det er vanskelig å ikke være skeptisk når man ser hva som skjer rundt om i landet vårt.

Klart ikke Geysirlands historie er ensbetydende for alle muslimer i norge, men det er jo et godt eksempel.. vet om 100 0slike historier som ligner hennes..

Beklager hvis jeg har støtet noen i denne tråden, men jeg ville bare advare.. ikke noe kjekt å være ung og dum og naiv også sitte i saksa etter noen år når man innser...
    En stor og en liten.

Nabbe
    Gjest

Jeg kunne sikkert også fortalt min historie her inne, og gitt noen bakoversveis. Jeg kunne skyldt hans handlinger på islam. Jeg kunne gått fra islam da jeg gikk fra han. Men jeg gjorde det ikke. Fordi jeg VET at det han gjorde, IKKE er islam.

Ja, jeg gikk fra min eksmann pga religion. Men ikke på den måten mange kanskje gjør.

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Side 2 av 2
    FørsteFørste 1 2

Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine