På tide at jeg dilter etter inn hit jeg også, jenter. Men jeg må si meg enig med dere andre her; jeg blir skikkelig forvirret av det nye designet... Men man venner seg vel til det også, etter en liten innkjøringsperiode.
På tide at jeg dilter etter inn hit jeg også, jenter. Men jeg må si meg enig med dere andre her; jeg blir skikkelig forvirret av det nye designet... Men man venner seg vel til det også, etter en liten innkjøringsperiode.
Hei,
Håper jeg og kan få være med dere her, fikk en gutt som hadde det travelt og kom 28.12.
Klem Tonica
Hei hei.
Godt nytt år alle sammen.
Nå har endelig vi somlet oss inn her også
Lille Alma er (selvsagt) verdens skjønneste, 17 dager allerede!! Vi storkoser oss og gleder oss til å fortsette her inne framover
tonica: velkommen til oss!!!!
regner med det blir litt mer aktivitet både her og på lukket når vi beveger oss inn i hverdagen igjen og vi slutter å surmule over det nye oppsettet her...
Storebror aug-07 (39+4) og lillebror nov-09 (35+4)
Er her jeg også Samme nick.. Velkommen til oss Tonica - koselig å ha deg med i samme terminklubb denne gangen også
tudelu!
Er her vi også. Frøkna kom noen uker før tiden, men ble likevel et desemberbarn som forventet. Ikke fått vært her inne så mye enda, men regner med å bli litt mer aktiv når hverdagen kommer. Het forresten Olina på SM
Turbosprell med (2007) og (des 2009)
Heisann
Jeg håper jeg kan få være sammen med dere her i desemberklubben. Jeg fødte en jente 19. desember
velkommen tildemor!!!
Storebror aug-07 (39+4) og lillebror nov-09 (35+4)
Er her jeg også - blitt veeeldig lite datatid i det siste pptatt med å amme sånn cirka hele tiden:
Sosiale Bokmerker