Klart, jeg fikk første som 17 åring og får andre før jeg fyller 21, så jeg er UNG ung liksom. Men 22 er ikke akkurat gammelt heller da... Men enig med at det ikke er "ungt".
Bonuspoden (`99) Bonussnuppa (`03) Thea (`06) Magnus (`10)
... Og ekkelt forelsket i verdens fineste fyr
* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ Bloggen ~ * ~ * ~ * ~* ~ * ~ * ~ *
Jeg føler ikke akkurat at jeg hører hjemme her inne...
Men jeg føler meg som en ung mor...tiltross for at jeg blir 31 denne uken.
Min eldste er 9 år.
Jeg er yngts på alle foreldremøter og jeg er til og med yngst når jeg er på møter i barnehagen for dattern min som er 3.
Vi har INGEN venner som har barn...
Når jeg henter Erlend på SFO sier de "Erlend nå kommer søstern din".
Og sist jeg handlet vin ble jeg spurt om legg
Jeg var visst den elste hun hadde spurt den dagen![]()
Ariel: Ble spurt om leg for å få kjøpe ei flaske vin senest i fjor sommer jeg ogsåSå jeg tør aldri å handle noe på polet eller dra ut på byen uten leg
![]()
Nei herregud på byen uten legg...det funker ikke
Jeg blir jo bare strålende fornøyd når jeg ikke blir spurt.
Mens venninene mine syns det er råflott om de blir bedt om å vise frem![]()
Synes virkelig du kvalifiseres til å være ung mor!!! og du er jo født i 88 et år før min 7 år yngre lillebror så jeg synes virkelig du er ung
Håper du kommer med da
Det er kjempekjekt å ha en "ung" mor!!! vi kan snakke om absolutt alt og jeg ser noen ganger på henne som en veninne...
Leieboeren min fortalte at det hadde vert ei innom når hu stod utenfor å vasket trappen.. og jeg sa det var sikkert min mor, da sa hun nei det var ikke moren min, men ei ung dame med stor blå bil og langt hår.. men det var jo min mor.. hehe hun ble litt sjokkert da, og moren min likte å høre det..
Synes det er synd at jeg aldri får være ung mor til mine døtre![]()
du er då ung dolly![]()
Everything i know I learned from Berta!
Får jeg være med å eller?
Føler jo meg ikke som en "gammel" mor heller da
Fikk Celine når jeg var 23 & Jørgen når jeg var 25
Samme her. Fikk første da jeg var 23 og siste to uker etter at jeg ble 26. Biologisk sett er vi ikke unge, men kulturelt er vi det. Siden vi statisktisk sett er i mindretall og at gjennomsnittlig fødealder er ganske høy, så er vi bare barneromper
Det er litt komisk. Nå er jeg 28. Plutselig er jeg invitert i fullt av utdrikningslag, og så blir vår eldste datter 5 til høsten
En litt morsom historie: et par venninner av meg var gravide samtidig i en alder av 26. De følte seg som unge mødre. Da de chattet på ung mor - chatten på barnimagen.com leste de plutselig en tråd: "Hei! Er det noen flere 16-åringer som skal bli mødre her?"Da ble de plutselig ikke så unge lenger...
![]()
Jeg har blitt 28 år nå, men vil nok alltid være en av de yngste på foreldremøtene til storebror på snart 9 år. Har aldri tenkt spesielt over det før han begynte på skolen og mange av de andre foreldra var rundt 40...
Jammen meg flott at det ikke bare er jeg som blir spurt om id på polet eller byen.
Kanke handle noe alkohol uten å ha med legg![]()
VinterPrinsen 2004, VårPrinsen 2007 & LitjPrinsessa født 22.2.11
jeg er 16år, har enn sønn på snart 1år
så da er vell jeg enn veldig ung mor!? :P
Sosiale Bokmerker