+ Svar på diskusjon
Side 3 av 3
FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 49 av 49

Diskusjon: Presentasjonstråd

  1. #41
    Bobbo
    Gjest

    Sv: Presentasjonstråd

    Hei jenter

    Jeg er da blitt 36 år nå og Andrea ble til på 3. ICSI-forsøk på St. Olavs. Har dårlige eggreserver og mannen dårlig sædkvalitet, så vi hadde veldig dårlige odds. På siste forsøket var det kun 1 egg som overlevde, jeg hadde jo så lyst på to tilbake, men fikk ett supert 4-delt egg og mirakelet mitt er nå snart 3 uker . Jeg var med i April-klubben, August-klubben og Desember-klubben på SG. På SM var jeg i Septemberklubben, og nå er jeg her .

    Har en datter fra før som blir 9 år i desember, hun og ble til ved St. Olavs. Hadde først ett avbrutt IVF-forsøk, så ett ICSI-forsøk, ett frys og til slutt ble jeg gravid på 2. ICSI. Hadde ikke dårlige eggreserver da, men eksen hadde også dårlig sædkvalitet . Ble satt tilbake 2 egg da.

    Nå er jeg så heldig å ha to mirakel barn, og meg og sambo har jo snakket om å få en til så ikke Andrea blir "enebarn". Blir jo nesten enebarn når det er 9 år mellom, selv om storesøster er kjempestolt og har ventet i flere år på at jeg skulle få flere barn . Vi har ett egg på frys som var igjen etter 2. forsøket. Oddsene er jo dårlige for at det skal bli max klaff på bare det ene, men hvem vet . Men vi får se hva vi bestemmer oss for, jeg er ikke helt sikker. Var veldig trøtt og slapp i hele svangerskapet og kjempeglad for at jeg hadde en så stor og flink jente som klarte seg selv og hadde forståelse for at jeg ikke orket å finne på så mye med hun, kan ikke tenke på hvordan det hadde gått om hun bare var 2 år f.eks . Så tør jeg prøve bli gravid igjen? Tiden får vise

  2. #42
    VIP-Medlem
    Rykte Rykte Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Pusa sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Meldinger
    6,719

    Sv: Presentasjonstråd

    Dytter litt på denne jeg. Det har vel kommet fler ivf-mammaer de siste årene
    -Det var ikke det at livet var meningsløst før jeg fikk barn, men når de ble født forsto jeg meningen med livet

  3. #43
    Tidl. bruker
    Gjest

    Sv: Presentasjonstråd

    Jeg er ceanna, 27 år, med en hjemmelaget jente og en ivf-gutt. Vi var uforklarlig sekundært infertile i over 4 år før jeg ble ivf-gravid. Venter nå en gutt i juni i år, utrolig nok hjemmelaget og uplanlagt - jeg gikk på Cerazette!
    Sist endret av Tidl. bruker; 01-02-2009 kl 20:15

  4. #44
    Haugtausa
    Gjest

    Sv: Presentasjonstråd

    Jeg er Haugtausa, er 30 år og fikk en nydelig Ivf-gutt i februar etter 3,5 års prøvetid, en tidlig SA og 1 mislykket IVF-forsøk pga overstimulering. Nå nyter jeg tiden hjemme med vårt lille nurk som vokser for hver dag og håper vi får være så heldige at vi opplever et slik under igjen

  5. #45
    Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Inga sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    246

    Sv: Presentasjonstråd

    Jeg er 38, og mamma til en ICSI prinsesse som straks er 1 år. Vi strevde for å få henne, det tok 4 år og på det 4. forsøket lyktes vi endelig med å bli gravid.

    Årsaken til våre problemer er trolig hos meg, trolig er det dårlige eggreserver/ dårlig kvalitet pga alder. Jeg var 35 da vi hadde det første forsøket, men ideelt sett burde vi nok startet tidligere.

    Det har vært strevsomt å komme dit vi er nå, men vi har fått ei herlig jente og mnd og år med nedturer er nesten glemt.

    I løpet av kort tid skal vi i gang med søskenforsøk. Skal ringe Porsgrunn i morgen høre hvordan vi ligger an nå.
    Hilsen Inga
    Stolt mamma til ei lita snuppe og nå prøver vi å lage søsken

  6. #46
    anna74
    Gjest

    Sv: Presentasjonstråd

    Jeg er 34 år, og mamma til ei ivf-jente som er 7 månder (født 26/6-08).
    Hun ble født etter 4 år, på 2 ivf-forsøk. Vi har ingen diagnose, men regner jo med å gå igang med nye forsøk i jakten på et søsken etterhvert.

    Gammel traver på Sg, og Sm, men siden fødselen har jeg ikke vært særlig aktiv på noen forum egentlig. Men kjenner at jeg savner fellesskapet, og prøver meg igjen.

    Masse lykke til med nye forsøk, Inga. Husker deg godt fra SG.

  7. #47

    Sv: Presentasjonstråd

    Hei, jeg er mamma til ei jente på 9 mnd idag faktisk (hvor blir tiden av?? 9 mnd med forsøk o.l. var jo en eeevighet). Hun ble til på 3.ivf etter en MA og en kjemisk graviditet. Vi har prøvd i 4 år og endte med ivf da det ble oppdaget endometriose, cyster og tette eggledere Har nylig ringt Porsgrunn og vi planlegger søskenforsøk til sommeren/høsten

    Berg-og-dal banen i slitsomme ivf runder med hormon-prøvelser er for tiden helt glemt og vi koser oss med lille underet og håper vi skal får være så heldige å få oppleve dette privilegiet en gang til
    Lille ivf-snuppelupp, juli 08
    Ivf- tvillingene ventes til vinteren

  8. #48
    Iwe
    Gjest

    Sv: Presentasjonstråd

    Sitat Opprinnelig postet av wilmamor Vis post
    Hei, jeg er mamma til ei jente på 9 mnd idag faktisk (hvor blir tiden av?? 9 mnd med forsøk o.l. var jo en eeevighet). Hun ble til på 3.ivf etter en MA og en kjemisk graviditet. Vi har prøvd i 4 år og endte med ivf da det ble oppdaget endometriose, cyster og tette eggledere Har nylig ringt Porsgrunn og vi planlegger søskenforsøk til sommeren/høsten

    Berg-og-dal banen i slitsomme ivf runder med hormon-prøvelser er for tiden helt glemt og vi koser oss med lille underet og håper vi skal får være så heldige å få oppleve dette privilegiet en gang til
    Wilmamor-jeg tenkte på det lukkede forumet Hvis du går på gruppemedlemskapene dine, kan du se at ivf/icsi gruppa har et eget forum som heter "For oss gamle slitere". Det er der jeg ønsker du skal presentere deg

  9. #49
    Juniormedlem
    Rykte

    Medlem siden
    Oct 2008
    Meldinger
    21

    Sv: Presentasjonstråd

    er her jeg også, med en ivf snuppe på 3 mnd. er gammel travel på sg, og er blitt 37 år...så nå venter jeg bare på søskenforsøkene kan settes igang. Dfet er deilig å se at det er flere på min alder her inne

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Side 3 av 3
    FørsteFørste 1 2 3

    Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine