Hei jenter
Jeg er da blitt 36 år nåog Andrea ble til på 3. ICSI-forsøk på St. Olavs. Har dårlige eggreserver og mannen dårlig sædkvalitet, så vi hadde veldig dårlige odds. På siste forsøket var det kun 1 egg som overlevde, jeg hadde jo så lyst på to tilbake, men fikk ett supert 4-delt egg og mirakelet mitt er nå snart 3 uker
. Jeg var med i April-klubben, August-klubben og Desember-klubben på SG. På SM var jeg i Septemberklubben, og nå er jeg her
.
Har en datter fra før som blir 9 år i desember, hun og ble til ved St. Olavs. Hadde først ett avbrutt IVF-forsøk, så ett ICSI-forsøk, ett frys og til slutt ble jeg gravid på 2. ICSI. Hadde ikke dårlige eggreserver da, men eksen hadde også dårlig sædkvalitet. Ble satt tilbake 2 egg da.
Nå er jeg så heldig å ha to mirakel barn, og meg og sambo har jo snakket om å få en til så ikke Andrea blir "enebarn". Blir jo nesten enebarn når det er 9 år mellom, selv om storesøster er kjempestolt og har ventet i flere år på at jeg skulle få flere barn. Vi har ett egg på frys som var igjen etter 2. forsøket. Oddsene er jo dårlige for at det skal bli max klaff på bare det ene, men hvem vet
. Men vi får se hva vi bestemmer oss for, jeg er ikke helt sikker. Var veldig trøtt og slapp i hele svangerskapet og kjempeglad for at jeg hadde en så stor og flink jente som klarte seg selv og hadde forståelse for at jeg ikke orket å finne på så mye med hun, kan ikke tenke på hvordan det hadde gått om hun bare var 2 år f.eks
. Så tør jeg prøve bli gravid igjen? Tiden får vise
![]()
Sosiale Bokmerker