Når en har vært mamma i nesten 20 år så er en vel litt erfaren, uansett hvordan en vrir og vrenger på det.
Når en er 40 år når en blir mamma for første gang så er en kanskje "moden mamma" - men om en altså har hatt barn i 20 år så vil jeg mene at en kan kalle seg erfaren
- jeg begynner iallefall å føle meg litt erfaren
Alt før du var unnfanget, var du ønsket -
Alt før du var født, var du elsket -
Fra den første gang jeg så deg kunne jeg gitt mitt liv for ditt.
93, 96, 99 og 08
05 07 09
Jeg fikk minstejenta da jeg nermet meg 35, men følte meg absolutt ikke moden eller gammel... Er vel det nå sånn egentlig siden jeg er fyllt 40, men føler meg ikke gammel iallefall, nesten så jeg føler meg som en ung mor...iallefall når de eldste ungene mine er rundt meg...Og når folk kommenterer at mine 2 eldste må være min manns barn fra tidligere forhold
Men man har vel litt mer erfaring enn uansett førstegangs mor uansett alder..Jeg har vært mamma i 23 år nå, ikke verst......
Det verste er vel kanskje at jeg har lyst på en til...............Lurer fælt på hvor folk fra forumet egentlig er blitt av?? Synes nesten nybaktmamma er blitt litt kjedelig...
Stolt mamma til 4 gutter og ei lita prinsesse..
Spør dere meg er flere av dere utgamle.
Tash: Supermamma kalles det
Jeg tenker at en moden mamma, er en som har fått barn etter 35 års alderen. Uansett om man er førstegangs eller ei.
Jeg har nettopp rota meg inn hit igjen, kun fordi jeg savnet AF gjengen
Forumendringene som skjedde for ett års tid siden er grunnen til mitt fravær iallefall.
Regner med jeg ikke er den eneste.
Sosiale Bokmerker