+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 2 av 2

Diskusjon: Yoga - Oslo

  1. #1
    Juniormedlem
    Rykte

    Medlem siden
    Feb 2012
    Meldinger
    1

    Yoga - Oslo

    Hei kjære mammaer

    Jeg har registrert meg på denne siden for å spørre om litt hjelp, og for å gi litt informasjon som kanskje vil interrisere noen av dere.

    Jeg har nettop begynt sammen med kjæresten min på centrum yoga, og pga min økonomiske situasjon har jeg en ordning med at jeg skal henge ut flyers og legge ut visittkort. Det er her dere mammaer kommer inn, jeg tenkte kanskje noen av dere hadde noen forslag til hvor det ville bra å henge opp/legge ut flyers?

    Centrum yoga har nettop startet med gravideyoga, og jeg tenkte jeg skulle spørre dere post-gravide om hvor det kunne være aktuellt å henge opp flyers der det aktuelle publikum frekventerer?

    Jeg kan forøvrig også si litt om yogaen jeg har opplevd så langt, nå var jeg ikke særlig positivt instillt til yoga til å begynne med, men jeg var åpen nok til å bli med min kjæreste. Det viste seg at jeg hadde god nytte av yoga, både fordi det er god fysisk trening, men også fordi jeg har plukket opp en del mentale teknikker som blandt annet har hjulpet meg med søvnen. Jeg synes også miljøet på centrum yoga var veldig behagelig, og med den ikke altfor seriøse og litt lekne tilnærmingen til yoga de fører, følte jeg meg mer en komfortabel. Det er godt å være i selskap av ikke alfor selvhøytidelige mennesker

    På forhånd takk, og lykke til videre alle sammen

    http://www.centrumyoga.no/ er forresten nettsiden.

  2.  
  3. #2

    Sv: Yoga - Oslo

    Helsestasjoner der man oppsøker jordmor, legesentere, butikker som spesialiserer seg på gravideklær, butikker som selger utstyr for barn

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Lignende diskusjoner

    1. Yoga for gravide.
      Av fortuna i forum Spørsmål fra SnartMammaer
      Svar: 5
      Siste melding: 27-11-2013, 22:18
    2. Baby Yoga
      Av Lellell i forum Generelt om det å ha barn
      Svar: 12
      Siste melding: 27-01-2011, 10:56
    3. Yoga i Oslo
      Av stelsi81 i forum Helse og velvære
      Svar: 2
      Siste melding: 15-12-2008, 14:38
    4. Yoga/pilates
      Av clementin i forum Mors helse og egenpleie
      Svar: 0
      Siste melding: 16-08-2006, 15:30
    5. yoga
      Av Tidligere bruker i forum Mors helse og egenpleie
      Svar: 3
      Siste melding: 18-07-2005, 09:39

    Stikkord for denne diskusjonen

    Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine