+ Svar på diskusjon
Side 2 av 2
FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22

Diskusjon: Finnes det noen som ikke er fornøyd med bugaboo?

  1. #21
    Tidl. bruker
    Gjest

    Sv: Finnes det noen som ikke er fornøyd med bugaboo?

    Men kunna godt tenkt meg denne som by-vogn. Til de synes jeg den er super fordi den er liten, lett og manövrerbar i butikker og smågater. Sportsdelsetet fungerer som en höystol mens man sitter på cafe og skal mate barnet de er veldig bra. Den har også kjempestor bag og masse bra ekstrautstyr, pose, vinterhjul, parasoll, forskjellige trekk i alle regnbuens farver, koppeholder, mm mm mm.
    Jeg bare virkelig hatet den på langtur på landet langs asfaltvei......og nå har jeg jo en Mountain buggy som egner seg ypperlig til de. Lufthjul, lett vekt og bra demping er tingen

  2. #22
    Uregistrert
    Gjest

    Sv: Finnes det noen som ikke er fornøyd med bugaboo?

    Denne vognen må være konstruert av noen som umulig kan ha åpnet en fysikkbok i sitt liv. Den er den mest skranglete og uhåndterlige vognen jeg har prøvd. Til og med asfalt som ser helt flat og fin ut har nesten alltid litt helling, og det merkes godt med denne vogna.

    I tillegg er den kjent for å gå lett i stykker, den har noen kroker inni understellet som er laget av et latterlig porøst materiale. (Man kan få bestilt ekstradeler på nettet som er laget i rustfritt stål, uorginale, og som påstås å være bedre enn fra produsenten).

    Håndtaket er vondt å holde i, sikkert fordi du hele tiden må korrigere på vogna.

    Jeg har faktisk opplevd å nesten gå i grøfta på relativt gode veier (grusvei, med helning).

    Fortauskanter: ingen kant er for lav for denne vogna, den trenger hjelp til å komme seg over alle kneiker.

    Småhull i veien: jeg begynner å få god oversikt over hvor det er hull i veiene her i byen. Tidligere levde jeg i villfarelse i tro om at det var ganske hullfrie veier her.

    +++:

    Pluss med vogna er at håndtaket blir høyt og passer for folk innenfor normalkurven. De fleste vogner idag er stort sett laget for gjennomsnittshøye kvinner.

    Den er sikkert kjekk å trille innendørs i butikker, lett å manøvrere, passe stor handlekurv.
    Den er heller ikke så verst på brostein, overraskende nok, den er verst på fin asfalt og offroad.

    Jeg tror den er god å sitte i for den lille passasjeren, passe lun med varmepose om vinteren, og mulig å få full panoramautsikt når han eller hun er våken. Mulighet for å sitte begge veier er så viktig foreløpig for oss at vogner uten dette tilbudet er helt uaktuelle, så det er jo også et pluss med denne vognen.

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Side 2 av 2
    FørsteFørste 1 2

    Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine