Opprinnelig postet av enallimac
jeg er overhode ikke fornøyd etter å ha vært der i 10 år , har oxo div ansvar som jeg ikke får tilegg for.
har venner som jobber i bla mix som har 140 kr timen
Hvor mye man får i lønn har jo også med hvor lang og relatert utdannelse man har..Opprinnelig postet av scoop
november 2004
16. oktober 2008
Jeg har de samme tilleggene som her, pluss at jeg har 109,- pr. time i grunnlønn. Jobber diverse vakter på et bakeriutsalg som er åpent mellom 9 og 20 på hverdager og 10 og 17 på lørdager (begynner på jobb 1 time før åpningstid).Opprinnelig postet av Bente83
Opprinnelig postet av Susi
Og man trenger ikke engang være organisert for å protestere på dette.
Hvis man har mer enn 10 års ansinitet i butikk/handelsfaget så får man også noen kroner ekstra.
Herregud, det høres ikke ut som en særlig seriøs bedrift. Han har ikke mulighet til å finne seg en annen butikkjobb? Eller blir det ordning på det nå?Opprinnelig postet av Silav
Jeg hadde aldri i livet godtatt å bli behandlet på en sånn måte.
Jeg jobber med salg på en elektrokjede. Har 122 kr timen + bonus (fikk ca 10000 kr i bonus hver andre måned)
L - 2005
E - 2007
O - 2011
Jeg jobber i dagligvare og er en slags avdelingsleder.
Har ca. 135,- i timen.
Da er ubekvemstilleggene innbakt. Har fastlønn..
Synes i utgangspunktet at det er veldig bra, men har jobbet i den kjeden i over 10 år. Og har ikke fått noen lønnsøkning på over 4 år!!
Men det er bare til siste sjef .
Har hatt 3 forskjellige sjefer på "min" butikk...
Han har prøvd å få noe annet. Tviler for at det blir ordning på det nå. Men sjefene over denne sjefen er obs på hvordan han driver nå, så det er mulig det blir litt bedre etterhvert.Opprinnelig postet av Susi
Jeg jobber på bensinstasjon å får 120 kr timen, pluss tilegg på kveld natt og i helger. Har jobbet der i 1 år.
-99 -06 -08 Januar-11
Jeg jobber som ekstrahjelp på Prix, og har 107 kr/t. I timene 18-20 er det ca.20 ekstra i timen, og fra kl.20-22 er det enda litt mer.
2004 2010 20.02.15 19.05.15
Jobber også i Nille. Jeg har 152,51 i timen. Nå skal det sies at jeg begynte med 85 eller noe å 90kr timen for 5år siden.
Det er vanlig og jobbe alene hvis man jobber kveld, og er også helt vanlige at man har dem arbeidsoppgavene som du har helt normalt, og ikke krevende
Sosiale Bokmerker