+ Svar på diskusjon
Side 3 av 3
FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 51 av 51

Diskusjon: Lage ost av morsmelk

  1. #41
    Scribonia
    Gjest

    Sv: Lage ost av morsmelk

    Jeg fant faktisk en hjemmeside som het

    human cheese.com

    De argumenterer for at man skal produsere menneskeost for ikke å holde dyr i fangenskap. Utrolig men sant. Vet ikke om dette er seriøst da.

    Og jeg.... var egentlig ikke særiøs. Men etterhvert som jeg har tenkt på det så er det jo en morsom ide. Jeg hadde nok smakt på min egen ost, men andres.. Nei, pføy.

    Du verden, så urasjonelle vi er.

  2. #42
    doxa
    Gjest

    Sv: Lage ost av morsmelk

    Bra jobba!
    Sist endret av doxa; 30-04-2004 kl 15:39

  3. #43
    fluffy
    Gjest

    Sv: Lage ost av morsmelk


  4. #44
    Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Piamor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Sted
    på landet
    Meldinger
    4,132

    Sv: Lage ost av morsmelk

    jeg er omvendt..smaker ikke på mine egne kroppsvæsker så det måtte blitt noen andres eventuelt..men tanken er fryktelig grisette..fysj..
    Verdens stolteste mamma til 03 & 07 og 2011

    For å forstå dine foreldres kjærlighet må du få barn selv

  5. #45
    Nete
    Gjest

    Sv: Lage ost av morsmelk

    Tror nok ikke jeg ville smakt på andre sine morsmelkprodukter, men jeg har da smakt på min egen morsmelk da jeg ammet sønnen min.
    Må jo vite hva det smaker, det han får i seg Smaker forresten mye bedre enn MME, som sikkert mange ville ha laget vafler på i stede for morsmelk..

  6. #46
    Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    421

    Sv: Lage ost av morsmelk

    Sitat Opprinnelig postet av Nete
    Tror nok ikke jeg ville smakt på andre sine morsmelkprodukter, men jeg har da smakt på min egen morsmelk da jeg ammet sønnen min.
    Må jo vite hva det smaker, det han får i seg Smaker forresten mye bedre enn MME, som sikkert mange ville ha laget vafler på i stede for morsmelk..

    Hehe, det er vel ingen som hadde giddet å lage vafler på mme, vel? Det kan jeg virkelig aldri tenke meg.

    Skjønner ikke vitsen med å lage vafler, ost eller annet av hverken mm eller mme. Finnes vanlig melk i butikken!

  7. #47
    Tidligere bruker
    Gjest

    Sv: Lage ost av morsmelk

    *titter inn*
    *stakk ut igjen*

  8. #48
    Tidligere bruker
    Gjest

    Sv: Lage ost av morsmelk

    Dette var herlig. :skoggerler:

  9. #49
    *Tomine*
    Gjest

    Sv: Lage ost av morsmelk

    Sitat Opprinnelig postet av HeddaB
    Hehe, det er vel ingen som hadde giddet å lage vafler på mme, vel? Det kan jeg virkelig aldri tenke meg.

    Skjønner ikke vitsen med å lage vafler, ost eller annet av hverken mm eller mme. Finnes vanlig melk i butikken!
    Jo da, Gro Dahle gjør det!

    Her er et lite utdrag fra Runar Døving: Da Gro Dale serverte vafler med morsmelk, viste hun fram gren-sen mellom det private, familiære og offentlige....... Disse vaflene serverte hun til journalister fra Dagbladet som intervjuet henne, og hun fortalte ikke at de var laget på morsmelk før ETTER at de hadde spist dem.


    Pjuk sier nå jeg!!! Jeg hadde blitt rimlig grinete dersom dette var blitt servert meg, og jeg ikke hadde fått info om at det var MM i dem

  10. #50
    Tidligere bruker
    Gjest

    Sv: Lage ost av morsmelk

    Nei,så "stolt" hadde ikke jeg vært av melken min at jeg hadde begynt å lage mat av den.ÆSJ

  11. #51
    Uregistrert
    Gjest

    Sv: Lage ost av morsmelk

    Her er ei oppskruft, basert på ei oppskrift frå new york. Ellers er det mest i frankrike ein driv med slikt.
    http://recipes.howstuffworks.com/mom...ese-recipe.htm

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Side 3 av 3
    FørsteFørste 1 2 3

    Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine