+ Svar på diskusjon
Side 2 av 2
FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 31 av 31

Diskusjon: Hjelp meg jenter, jeg skal kjøpe dildo for første gang i mitt liv :rødme:

  1. #21
    Babyface
    Gjest

    Sv: Hjelp meg jenter, jeg skal kjøpe dildo for første gang i mitt liv :rødme:

    Sitat Opprinnelig postet av Uregistrert
    Jeg er egentlig like klok, men ser dere alle går for de doble.
    Hvor kjøper man mest sikkert og diskret over nettet? Er det kondomeriet?
    Noen som har prøvd de dingsene for "anale gleder"?

    Bruker dere leketøyet alene eller sammen mannen? Jeg synes egentlig dette er litt flaut, men også veldig pirrende.

    Er det dildo eller vibrator du skal ha? Den hvite det ligger bilde av her er en vibrator.

  2. #22
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Pio sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Meldinger
    2,188

    Sv: Hjelp meg jenter, jeg skal kjøpe dildo for første gang i mitt liv :rødme:

    Sitat Opprinnelig postet av Uregistrert
    Jeg er egentlig like klok, men ser dere alle går for de doble.
    Hvor kjøper man mest sikkert og diskret over nettet? Er det kondomeriet?
    Noen som har prøvd de dingsene for "anale gleder"?

    Bruker dere leketøyet alene eller sammen mannen? Jeg synes egentlig dette er litt flaut, men også veldig pirrende.

    På kondomeriet har de egne sider der folk har testet produktene og gitt de terningkast.
    Eller er det veldig individuelt hva folk liker.. En god regel er: de harde utenpå, de myke inni. Hvis du skal bruke den utenpå, så kan du velge en liten hard en med god vibrator. Skal du bruke den inni også, så velg en som er laget til det.

    Husk glidemiddel, det er meningen at man skal bruke det sammen med vibratorer/dildoer.
    Hvis du bestiller på Kondomeriet står det ikke Kondomeriet som avsender på pakken, så det kan du ta helt med ro..
    Tunfisken-04 Konfirmanten-06

  3. #23
    lillegutt
    Gjest

    Sv: Hjelp meg jenter, jeg skal kjøpe dildo for første gang i mitt liv :rødme:

    Det går jo også ann å ha dildoparty.Det blir ganske bra liv på en slik kveld

    Da går man inn en og en og bestiller.Har vært på slikt party bare med jenter og med par.

  4. #24
    Tyra M
    Gjest

    Sv: Hjelp meg jenter, jeg skal kjøpe dildo for første gang i mitt liv :rødme:

    Sitat Opprinnelig postet av Isemor
    Denne er populær ja
    Denne har jeg også
    Den er RÅ

  5. #25
    Tyra M
    Gjest

    Sv: Hjelp meg jenter, jeg skal kjøpe dildo for første gang i mitt liv :rødme:

    Sitat Opprinnelig postet av Uregistrert
    Jeg er egentlig like klok, men ser dere alle går for de doble.
    Hvor kjøper man mest sikkert og diskret over nettet? Er det kondomeriet?
    Noen som har prøvd de dingsene for "anale gleder"?

    Bruker dere leketøyet alene eller sammen mannen? Jeg synes egentlig dette er litt flaut, men også veldig pirrende.

    Dra på Beate ushe eller Flirt, de er kjempe hyggelige og hjelpsomme, de har GREIE på dette.
    Ikke flaut i det hele tatt.
    Bruker sammen med sambo eller alene.
    Fikk nettopp en butterfly, den festes rundt begge lårene og rundt livet, den skal taes på rett før, den pirrer noe helt sinnsykt.

    Kast deg ut i det, det er ikke så flaut som du tror


    LYKKE TIL

  6. #26
    Tidligere bruker
    Gjest

    Sv: Hjelp meg jenter, jeg skal kjøpe dildo for første gang i mitt liv :rødme:

    Alle sex butikker på nett er diskre med tanke på levering av vare.

    Er man ny på det området så er det en jungel av leketøy,og ikke alltid like lett å vite hva man skal velge i.

    Jeg ville anbefalt perlevibrator. De ligger i prisklassen 400 til over 1000 lappen.
    Men til og med her er det masse å velge mellom.



    Denne her og denne er billige men bra perlevibratorer som ligger på 400 kr pr stykk;



    Denne er fin om du er på utkikk etter analt leketøy.

    http://www.orion-erotic.no/

    Slike ting kan man bruke både alene og sammen med en partner.

  7. #27
    marion
    Gjest

    Sv: Hjelp meg jenter, jeg skal kjøpe dildo for første gang i mitt liv :rødme:

    ser ikke sælig godt ut med en slik pigg forran der da

    *den hvite*

  8. #28
    Æresmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Cazandra sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2001
    Sted
    Egersund
    Meldinger
    11,668

    Sv: Hjelp meg jenter, jeg skal kjøpe dildo for første gang i mitt liv :rødme:

    Sitat Opprinnelig postet av marion
    ser ikke sælig godt ut med en slik pigg forran der da

    *den hvite*
    Den er helt myk og den dirrer. Tro meg...den er god!
    Storesøster-2001
    Mellombror-2003
    Lillesøster-2006
    http://www.inspirasjononline.com/for...referrerid=704

  9. #29
    Uregistrert
    Gjest

    ;) Sv: Hjelp meg jenter, jeg skal kjøpe dildo for første gang i mitt liv :rødme:


  10. #30

    Sv: Hjelp meg jenter, jeg skal kjøpe dildo for første gang i mitt liv :rødme:

    Anbefaler denne: http://www.sinful.no/icicles-no-6-glassdildo

    beste kjøpet eg har gjort

  11. #31
    Uregistrert
    Gjest

    Sv: Hjelp meg jenter, jeg skal kjøpe dildo for første gang i mitt liv :rødme:

    Jeg foretrekker vibrator og helst den perlesaken som det er vist flere bilder av her. Du bør jo vite om du stimuleres best vaginalt eller på klitten. Om du er som meg, om liker at klitten stimuleres, må du velge den med den ekstra delen ut som vibrere.

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Side 2 av 2
    FørsteFørste 1 2

    Stikkord for denne diskusjonen

    Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine