Men dere... Det lukter veldig av denne kremen Hva tror dere mannen deres vil si Det er derfor jeg ikke har villet gjøre det
Men dere... Det lukter veldig av denne kremen Hva tror dere mannen deres vil si Det er derfor jeg ikke har villet gjøre det
*tenker koffert*Opprinnelig postet av Tulla1
Mamma til 3 gutter.
Opprinnelig postet av Isemor
Hva hvis mannen skal ned på "besøk" og det stinker, tror du han blir tent av lukta?
Kanskje man må vente en dag og to før han er på besøk da ellers blir det vel ammoniakkløøøøvingOpprinnelig postet av Tulla1
Mamma til 3 gutter.
Opprinnelig postet av Isemor
Opprinnelig postet av Tulla1
Gikk fint det altså. Vasket godt med underlivssåpe og smurte med litt babyolje etterpå! ble så bra atte!
Hadde en sånn veet krem (sånn man tar på og fjerner med svamp) for ca ett år siden. Den luktet no helt forferdelig. Lukter de så ille fortsatt?
Opprinnelig postet av RosaJenta
Så da garanterer du meg at mannen ikke rygger bakover og griner på nesa?Opprinnelig postet av Ankilura
Får vel prøve detta jeg også da! Men får vaske godt etterpå.. prøve å få bort den stinkende lukta!!
Leste litt på veet sin hjemmeside om produktene. Der sto det at hårfjerningsmidlene skal IKKE brukes på tynn hud eller på intime steder!!
Skjønner ikke at dere tør å prøve engang jeg!
Hadde en sånn turkis spray veet med svamp (sikkert kjøpt for 1 år siden). Fant ut jeg skulle prøve den, men det føltes så ubehagelig å ha på den kremen. Og når jeg brukte svampen til å fjerne hårene etterpå satt alle hårene igjen. Men når jeg tok håndkledet for å tørke beina så datt de fleste hårene av...
Er det normalt?
Jeg vet at det står det at den ikke skal brukes på intime områder, og jeg skrev også det.. men det funker bra for megOpprinnelig postet av RosaJenta
Jeg tror kanskje at kremen har tørket litt for mye før du beg. å skrape av kremen ( ble litt sånn på meg også, på leggen) men da tok jeg bare å gne litt vann på leggene.. og da ble det bra!
Har brukt Veet nedentil i flere år jeg, fungerer helt fint
Har samme erfaring som deg - ikke noe tess den nei Får se om det blir voksing eller om jeg prøver Veet. Hadde ei økt med barbering i går, og det er igrunnen enda mer håpløst nå som jeg må gjøre alt i blindeOpprinnelig postet av Maya
Anbefaler ikke å bruke den rosa nedentil! Svir helt sykt...
Sosiale Bokmerker