+ Svar på diskusjon
Side 3 av 3
FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 58 av 58

Diskusjon: sex med venninne

Veteranmedlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Trulta sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Meldinger
    3,150

Sv: sex med venninne

Sitat Opprinnelig postet av Uregistrert
    Ser at mange har svart på innlegget og synes det er fint med innspill! Blir likevel MEGET overrasket at stort sett samtlige konkluderer med at jeg er utro!! Skjønner ikke hvordan forutsetning dere har til å gjøre det, siden det ikke er nevnt med ett ord...
    Jeg lurte på i mitt innlegg om det var FØR du giftet deg, men siden du ikke har svart og siden det ikke står noe om det i hovedinnlegget ditt, så blir det jo vanskelig å gi råd og si sin mening da.

Hvis du ikke har vært utro, enten at det skjedde før du giftet deg, og/ eller med mannens tillatelse, så forstår jeg ikke helt problemet..

Du har lyst til å ha sex med venninnen din igjen, du har lov av mannen ..
    Da er det vel bare å spørre da

Sitat Opprinnelig postet av Myrsnipa
    Og når det gjelder venninna di, så er det vel bare å dele ei flaske vin eller 5, så ordner sikkert det seg også.
    Synes Myrsnipa ga et godt råd jeg: Inviter på middag/kose/filmkveld, dra fram noen flasker vin.. så årner nok det seg.. (så lenge venninna di fortsatt har lov/er singel/har mulighet da..)
    Trulta
    des 05
    des 11

Uregistrert
    Gjest

Problemet er at det "kverner" i hodet mitt. Føler en veldig seksuell tiltrekning, men iKKE en følelsesmessig tiltrekning.
    Hun er en meget god venninne, som jeg egentlig bare vil ha et normalt forhold til. Blir bare slitsomt å gå rundt å tenke på det

Veteranmedlem
    Rykte
    Trulta sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Meldinger
    3,150

Problemet er at det "kverner" i hodet mitt. Føler en veldig seksuell tiltrekning, men iKKE en følelsesmessig tiltrekning.
    Hun er en meget god venninne, som jeg egentlig bare vil ha et normalt forhold til. Blir bare slitsomt å gå rundt å tenke på det

Ååååh, ai see!!! (det tok litt tid - treige meg )

men for å være ærlig: da aner jeg ikke hva jeg skal si... har aldri vært borti en slik situasjon selv..
    hva med å prate med henne om den gangen det skjedde? eller blir det bare flaut og vanskelig?

Beklager, men ingen gode råd fra denne kanten.. Håper det er noen andre som kan hjelpe deg
    Trulta
    des 05
    des 11

Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Gabriela sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    I et stort hus...
    Meldinger
    2,347

Jeg skjønner nesten ikke at dere kaller det utroskap. Jeg tror 90% av mennene deres ville elsket at dere hadde en venninne på si. Dersom dere selvsagt fortalte alle saftige detaljer ved en senere anledning...

Til hovedinnlegger. Fortell det til mannen du. Hiss han opp med det, og vips så har du tillatelse til å gjøre det igjen.
    Og når det gjelder venninna di, så er det vel bare å dele ei flaske vin eller 5, så ordner sikkert det seg også.
    FLIP REVERSE :Gjelder dette også hvis mannen din hadde hatt sex med kameraten sin ???
    Gabriela
    '92 '02 '04 '07 '10

Kirsebær
    Gjest

De fleste menn syns jentesex er turn on. De fleste menn syns det er opphissende og se for seg dama si med en annen dame.

Men når det kommer til stykket så ønsker de ikke at kjæresten skal ha sex med noen andre. De er helt med og store i kjeften (for det er jo sånn menn skal være...) helt til det faktisk er deres samliv og deres familieliv som er innblandet.

Slik er det ihvertfall med de menn jeg kjenner/kjente.

"Hvis mannen hadde sagt come on baby! kan ikke du ha sex med venninna di mens jeg ser på?" Så hadde det ikke vært utroskap, men har man sex med noen uten at partnern "godkjenner" det er det klart utroskap.

Det blir jo ikke mindre utroskap av at man tror kanskje, muligens i teorien at mannen hadde syntes det var ok.

Enten få avklaring fra mannen din på at dette er ok, eller slutt å "fly rundt"

Noen uttalelser fra denne tråden:

- Jeg skjønner nesten ikke at dere kaller det utroskap. Jeg tror 90% av mennene deres ville elsket at dere hadde en venninne på si.

- hadde du spurt din mann før du hadde sex med din veninde og han fikk lov til å se på regner jeg med han ville syntes det var greit!!!

- Jeg kjenner mange menn som ville likt tanken på jenta si sammen med en annen jente jeg. Jeg kjenner nesten ingen som ikke hadde likt den tanken egentlig.

- Jeg tror ikke jeg kjenner en eneste mann som ikke hadde syntes dette hadde vært greit.

Hvordan "vet" dere dette? Jeg kjenner mange menn, men jeg snakker aldri med dem om deres syn på slike ting. Så det aner jeg rett og slett ikke noe om. Syns det er rart at dere tror dere vet hva "alle" eller 90% av alle menn i verden syns er greit. Jeg tror faktisk veldig mange mener at når man er gift så har man bare sex med hverandre.

Seniormedlem
    Nussi77 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Meldinger
    1,552

Jeg må bare tilføye at jeg synes det har vært mere ekkelt om min mann hadde hatt sex med en mann enn en kvinne. Og like mye utroskap begge deler altså.

Men nå synes nå jeg at et kyss er utroskap og jeg da. Det spørs selvsagt hva hensikten med kysset er da om det er bare et tulle kyss eller om det ligger litt mere bak.

Men så lenge mannen din godkjenner det så kos deg. Det er din samvittighet!

T

Kirsebær
    Gjest

Flere påpeker at hvis mannen hadde visst om det og fått lov å se på så bla,bla, bla

Det at man har sex med andre, eller en med samme kjønn gjør ikke automatisk at man ønsker at noen skal se på sexakten.

Jeg er nok litt prippen, men jeg har ikke lyst til at noen skal se på at jeg og sambo har sex. Hadde jeg hatt sex med noen andre hadde jeg ikke villet ha tilskuere da heller.

*Pia*
    Gjest

Jeg skjønner nesten ikke at dere kaller det utroskap. Jeg tror 90% av mennene deres ville elsket at dere hadde en venninne på si. Dersom dere selvsagt fortalte alle saftige detaljer ved en senere anledning...

Til hovedinnlegger. Fortell det til mannen du. Hiss han opp med det, og vips så har du tillatelse til å gjøre det igjen.
    Dette er det dummeste jeg noen gang har hørt!!
    Det hadde i allefall ikke hisset opp min mann.
    Og....æsj noe så kvalmt

Uregistrert
    Gjest

Sitat Opprinnelig postet av *Pia*
    Og....æsj noe så kvalmt
    Så enig så enig!!! Direkte motbydelig

Uregistrert
    Gjest

Så enig så enig!!! Direkte motbydelig
    Selv om dere syns det er ekkelt, så er det utrolig naivt å tro at mennene deres ikke hadde blitt opphisset av det

Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Gabriela sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    I et stort hus...
    Meldinger
    2,347

Selv om dere syns det er ekkelt, så er det utrolig naivt å tro at mennene deres ikke hadde blitt opphisset av det
    ....sier du og generaliserer alle menn !!! Det finnes nok de menn som ikke synes noe om at deres respektive har sex med andre... mann eller dame !!!
    Gabriela
    '92 '02 '04 '07 '10

lykkeliten02
    Gjest

Sitat Opprinnelig postet av *Pia*
    Og....æsj noe så kvalmt
    Klarer du å sette ord på hva som er så kvalmt og hvorfor tror du det ikke hadde hisset opp mannen din? Du forstår sikkert at mange andre synes det er opphissende enten med tanken eller ved å gjøre det?

Uregistrert
    Gjest

Sitat Opprinnelig postet av Gabriela
    ....sier du og generaliserer alle menn !!! Det finnes nok de menn som ikke synes noe om at deres respektive har sex med andre... mann eller dame !!!
    Ja, nettopp Gabriela! Det finnes heldigvis slike menn

Jeg var forresten en av de som skrev at det var ekkelt og motbydelig å ha sex med andre enn den du er sammen med! Og det mener jeg fortsatt akkurat like mye som da jeg skrev det

Uregistrert
    Gjest

Sitat Opprinnelig postet av lykkeliten02
    Klarer du å sette ord på hva som er så kvalmt og hvorfor tror du det ikke hadde hisset opp mannen din? Du forstår sikkert at mange andre synes det er opphissende enten med tanken eller ved å gjøre det?
    Jeg er ikke Pia, men jeg er den andre personen som skrev at det var kvalmt, ekkelt og motbydelig! Og det er det virkelig

Og ja, jeg kan godt forklare deg hva jeg synes er kvalmt med det! Når jeg velger å dele livet mitt med en mann, så er det kun han, og ingen andre, jeg vil ha! Fordi jeg elsker han, kunne jeg aldri i livet ha tenkt meg sex med andre enn han!!! Det hadde bare føltest ekkelt og helt feil å gjort noe så intimt med andre enn han som jeg er glad i... Og å vite, og enda verre, å se på at mannen min har sex med andre damer - det hadde ødelagt meg helt Jeg hadde mistet alle følelsene for han for alltid. Og det at mannen min hadde ønsket å ha sex med andre enn meg, hadde jeg ikke kunnet leve med. Sånt gjør meg ikke opphisset - det gjør meg kvalm, dårlig, sjalu, trist, skuffet og lei!!!

Og hvordan jeg vet at mannen min mener det samme? Vi snakker om slike ting, og han mener akkurat det samme som meg Heldigvis! Kunne aldri hatt en mann som aksepterte og ønsket å gjøre noe slikt...

Men for de som takler å leve i et slikt forhold, der en har sex med andre: Gjør som dere vil for meg! Men dere må likevel akseptere at andre, som for eksempel meg og Pia, synes at det dere driver med er direkte EKKELT, KVALMT og utrolig MOTBYDELIG!

lykkeliten02
    Gjest

Jeg er ikke Pia, men jeg er den andre personen som skrev at det var kvalmt, ekkelt og motbydelig! Og det er det virkelig

Og ja, jeg kan godt forklare deg hva jeg synes er kvalmt med det! Når jeg velger å dele livet mitt med en mann, så er det kun han, og ingen andre, jeg vil ha! Fordi jeg elsker han, kunne jeg aldri i livet ha tenkt meg sex med andre enn han!!! Det hadde bare føltest ekkelt og helt feil å gjort noe så intimt med andre enn han som jeg er glad i... Og å vite, og enda verre, å se på at mannen min har sex med andre damer - det hadde ødelagt meg helt Jeg hadde mistet alle følelsene for han for alltid. Og det at mannen min hadde ønsket å ha sex med andre enn meg, hadde jeg ikke kunnet leve med. Sånt gjør meg ikke opphisset - det gjør meg kvalm, dårlig, sjalu, trist, skuffet og lei!!!

Og hvordan jeg vet at mannen min mener det samme? Vi snakker om slike ting, og han mener akkurat det samme som meg Heldigvis! Kunne aldri hatt en mann som aksepterte og ønsket å gjøre noe slikt...

Men for de som takler å leve i et slikt forhold, der en har sex med andre: Gjør som dere vil for meg! Men dere må likevel akseptere at andre, som for eksempel meg og Pia, synes at det dere driver med er direkte EKKELT, KVALMT og utrolig MOTBYDELIG!
    Nå har ikke vi sex med andre enn hverandre, og jeg tror heller ikke jeg hadde taklet at han hadde sex med andre enn meg. Men jeg mener at fantasier og tanker er noe annet enn utroskap, og jeg tror veldig mange menn og kvinner har hatt fantasier om to kvinner som har sex og at man evnt deltar. Noen drar den lengre og lever det ut. Selv om jeg ikke kunne tenke meg det selv, så ser jeg at det er ganske naturlige seksuelle fantasier/opplevelser for de som liker det, og får meg ikke helt til å kalle det kvalmt og ekkelt osv..

Uregistrert
    Gjest

Greit nok at noen fantaserer og slikt, selv om jeg personlig ikke synes slike taker er det minste opphissende... Men jeg synes ikke det er ekkelt om noen fantaserer om sex med andre, så lenge det bare er fantasier!

Det jeg derimot synes er direkte ekkelt, kvalmt og motbydelig, er de som virkelig lever ut slike fantasier - og til og med liker det, og fortsetter med å gjøre det, selv om de er i et seriøst forhold! Kan bare ikke fatte og begripe at noen kan gjøre noe slikt - og for meg er det helt uforståelig.

Likevel: Andre får gjøre som de vil for meg, så lenge jeg slipper å bli involvert i noe slikt

Uregistrert
    Gjest

Kanskje mannen din ikke tørr å si annet når han snakker med deg. Det er ofte slik siden kvinner går det moralske føringene i et forhold. Selv om de ikke etterlever de selv 100%, men gir inntrykk av det til mannen.
    Sitat Opprinnelig postet av Uregistrert Vis post

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Side 3 av 3
    FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne diskusjonen

Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine