Jeg er ikke Pia, men jeg er den andre personen som skrev at det var kvalmt, ekkelt og motbydelig! Og det er det virkelig
Og ja, jeg kan godt forklare deg hva jeg synes er kvalmt med det! Når jeg velger å dele livet mitt med en mann, så er det kun han, og ingen andre, jeg vil ha! Fordi jeg elsker han, kunne jeg aldri i livet ha tenkt meg sex med andre enn han!!! Det hadde bare føltest ekkelt og helt feil å gjort noe så intimt med andre enn han som jeg er glad i... Og å vite, og enda verre, å se på at mannen min har sex med andre damer - det hadde ødelagt meg helt

Jeg hadde mistet alle følelsene for han for alltid. Og det at mannen min hadde ønsket å ha sex med andre enn meg, hadde jeg ikke kunnet leve med. Sånt gjør meg ikke opphisset - det gjør meg kvalm, dårlig, sjalu, trist, skuffet og lei!!!
Og hvordan jeg vet at mannen min mener det samme? Vi snakker om slike ting, og han mener akkurat det samme som meg

Heldigvis! Kunne aldri hatt en mann som aksepterte og ønsket å gjøre noe slikt...
Men for de som takler å leve i et slikt forhold, der en har sex med andre: Gjør som dere vil for meg! Men dere må likevel akseptere at andre, som for eksempel meg og Pia, synes at det dere driver med er direkte EKKELT, KVALMT og utrolig MOTBYDELIG!
Sosiale Bokmerker