+ Svar på diskusjon
Side 3 av 3
FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 43 av 43

Diskusjon: Oppbevaring av morsmelk

  1. #41
    VIP-Medlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    lex sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Meldinger
    5,105

    Sv: Oppbevaring av morsmelk

    Så at det var noen andre som nevnte transmak på fryst melk når den er tint. Betyr det at melka er sur? All melka jeg har fryst ned har fått den smaken ... Må jeg kaste alt?

    Fatter ikke hvorfor heller, fryser i bokser til å fryse i kjøpt på dagligvarebutikk og følger retningslinjene fra Ammehjelpen sine nettsider. Kan det være noe galt med fryseboksene (altså boksene jeg fryser i)????
    Lykke kommer i mange størrelser!

  2. #42
    sologmåne
    Gjest

    Sv: Oppbevaring av morsmelk

    Jeg pumper ca to ganger om dagen og fryser det. Men kan jeg feks helle det som jeg pumper dagen etterpå, i den posen som jeg allerede har fryst? Blir jo så mange poser og bokser med bare litt i. Har ikke hjerte til å kaste ut selvom det bare er 40-50 ml jeg har pumpet ut kanskje. Selom det somregel blir masse da

  3. #43

    Sv: Oppbevaring av morsmelk

    Jeg leser at man kan fryse i vanlige tuppeware-bokser eller andre typer bokser... men må disse kokes først??
    Kan man egentlig helle morsmelken i hva som helst når man skal fryse det, eller ha det stående kjørlig?
    2004 2010 20.02.15 19.05.15

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Side 3 av 3
    FørsteFørste 1 2 3

    Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine