+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 4 av 4

Diskusjon: Dere som har erfaring med både igangsatt fødsel og fødsel som starta av seg selv.

Yellow
    Gjest

Question Dere som har erfaring med både igangsatt fødsel og fødsel som starta av seg selv.

........
    Sist endret av Yellow; 01-04-2007 kl 20:09

2.  
    kamomilla
    Gjest

Sv: Dere som har erfaring med både igangsatt fødsel og fødsel som starta av seg selv.

kan jo ikke svare deg egentlig for jeg har bare hatt en fødsel. Og den var satt igang. Bare med drypp da fordi det var 2 cm åpning allerede uten å ha hatt noen rier.

Hadde bare lyst til å si at jeg tror det er individuelt og at hver fødsel er forskjellig da å. Jeg tar gjerne en igangsatt fødsel en gang til. Var et maraton, med rier konstant i 7 timer, men jeg synes det var greit. Vondt, men greit. Så visst en fødsel som starter av seg selv er bedre så tar jeg det neste gang da Ha ha
    En som ble i gangsatt noen dager før meg hadde en fødsel på 12 timer og hadde hatt det helt j.....

Noen andre her har sikkert opplevd begge.

Kan jeg spørre om hvorfor du lurer?

Sv: Dere som har erfaring med både igangsatt fødsel og fødsel som starta av seg selv.

Jeg syns ikke forskjellen var så stor, har hatt begge deler.

Æresmedlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Nennemor sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2001
    Meldinger
    32,522

Jeg spurte om det samme for noen måneder siden. Se her.

Jeg synes det var vondere å bli igangsatt enn å føde spontant. Det var utrolig intenst.
    Nennemor
    Storesøster (f. juli-99) Storebror (f.mars-02) Lillebror (f. oktober -04)

Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
    gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine