+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 14 av 14
    Cecilie85
    Gjest

Bruker du/har du brukt et slankemiddel som virker?

Noen som bruker et slankemiddel som virker? eller har brukt?

Hvor lenge har du brukt det, var det bivirkninger og hvor mye gikk du ned?
    Var du fornøyd?
    Hvor mye kostet det?

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Ying sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    673

Sv: Bruker du/har du brukt et slankemiddel som virker?

Jeg har prøvd en del ting som overhode ikke hjelper. Det eneste jeg vetom som hjelper er Reductil. Dette har jeg brukt 4 måneder nå og har nå gått ned 15 kg. Nå har jeg bare 5 kg igjen til jeg har nådd målet mitt og de kiloene har jeg tenkt til å gå av meg. Har satt meg et mål om å gå minst en time hver dag som det ikke regner ute. Siden været er så bra i Bergen for tiden så ser det ut til å bli mange turer denne uken.

Lykke til med slankingen

andreea
    Gjest

jeg har brukt xenical og tatt av 24 kg på 4 mnd
    jeg trente hjemme 1 t hvert dag og en lange tur hvert dag
    den koster nå ca 650 kr

Cecilie85
    Gjest

Sitat Opprinnelig postet av Ying
    Jeg har prøvd en del ting som overhode ikke hjelper. Det eneste jeg vetom som hjelper er Reductil. Dette har jeg brukt 4 måneder nå og har nå gått ned 15 kg. Nå har jeg bare 5 kg igjen til jeg har nådd målet mitt og de kiloene har jeg tenkt til å gå av meg. Har satt meg et mål om å gå minst en time hver dag som det ikke regner ute. Siden været er så bra i Bergen for tiden så ser det ut til å bli mange turer denne uken.

Lykke til med slankingen
    hva koster denne?

Supermedlem
    Ying sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    673

Jeg har brukt de på 15mg og de koster 730,- for 28 dager. Dette er tabletter som er på resept.

Æresmedlem
    Rykte
    Ise sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    På bygde!
    Meldinger
    22,077

Jeg har gått på reductil.... har tatt av 15 kg,skal gå over på Xenital etterhvert,har ennå 10 kg til målet mitt.
    Mamma til 3 gutter.

Supermedlem
    annemede sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Meldinger
    1,212

Jeg har brukt In Zone, fås kjøpt på de fleste helsekostbutikker, men dessverre er det så få som kjøper dem at de må ofte bestille til meg.

Det koster 300 kroner for 28 porsjoner.
    Tingen er ta du tar f.eks en til frokost, sammen med en frukt, og da er du mett etterpå! Og jeg får ihvertfall ikke lyst på noe som helst slags søtsaker. ellers spiser jeg vanlig.

Itillegg får du masse overskudd av dem, så du bare må gjøre noe aktivt med kroppen, vaske hus eller gå tur, man orker liksom ikke sitte stille... (ihvertfall gjør ikke jeg det.)
    Nå slanker jeg meg ikke, da jeg ammer, men jeg bruker det som kosttilskudd da de inneholder det man trenger av div ernæringsstoffer, bivirkning; bedre velvære, og jeg krymper sakte men sikkert inn i klærne mine igjen. Dessuten besvimer jeg ikke om jeg ikke får i meg lunsj tidsnok... (Det er det som er grunnen til at jeg drikker det...)

En annen ting er at det holder forbrenningen oppe, om jeg ikke husker feil.
    Sist gang gikk jeg ned en 5-6 kg uten å gjøre noe for det på 2 mnd, jeg er 168cm høy, og veide 70 kg før jeg "begynte".

Jeg er ihvertfall veldig godt fornøyd, men det er jo ikke sikkert at alle blir det...

Lykke til

Susi
    Gjest

Jeg bruker Xenical. Vet ikke om noe annet enn Xenical eller reductil som hjelper.

CarinaL
    Gjest

Sitat Opprinnelig postet av SusiQ
    Jeg bruker Xenical. Vet ikke om noe annet enn Xenical eller reductil som hjelper.
    Hvor får man tak i disse? Har ikke tenkt å slanke meg nå altså!

Susi
    Gjest

Sitat Opprinnelig postet av CarinaL
    Hvor får man tak i disse? Har ikke tenkt å slanke meg nå altså!
    De må du ha resept for å få, og du må ha en BMI på over 30 for å få dem.

Tidligere bruker
    Gjest

Sitat Opprinnelig postet av Cecilie85
    Noen som bruker et slankemiddel som virker? eller har brukt?

Hvor lenge har du brukt det, var det bivirkninger og hvor mye gikk du ned?
    Var du fornøyd?
    Hvor mye kostet det?
    Ja!

Jeg la om kostholdet til et mye sunnere og tilnærmet sukkerfritt kosthold, basert på grovt hjemmebak brød, mat laget fra bunnen med rent kjøtt, ren fisk (ikke blandinsgprodukter som pølser, fiskekaker), masse grønnsaker, linser, naturris og mye frukt. Drikke masse vann og urtete.

Jeg kjøpte treningskort og begynte å trene step&styrke to ganger i uken og høypuls en gang i uken. I tillegg gikk og syklet jeg hver dag, og etterhvert som jeg ble lettere begynte jeg å jogge litt også.

Jeg har gått ned 30 kilo på litt over et år, og har nå stabilisert meg. Det koster lite, et par joggesko med skikkelig demping; engangsinvesteingene: 1200, aerobicsko; 650. Treningskort 600 i halvåret (student) og mat; 1000 i uka til hele familien.

Jeg har gått fra XL til S/M , så det å kjøpe masse nytt tøy er jo litt dyrt, da

hildegunn
    Gjest

Sitat Opprinnelig postet av Madam Mim
    Ja!

Jeg la om kostholdet til et mye sunnere og tilnærmet sukkerfritt kosthold, basert på grovt hjemmebak brød, mat laget fra bunnen med rent kjøtt, ren fisk (ikke blandinsgprodukter som pølser, fiskekaker), masse grønnsaker, linser, naturris og mye frukt. Drikke masse vann og urtete.

Jeg kjøpte treningskort og begynte å trene step&styrke to ganger i uken og høypuls en gang i uken. I tillegg gikk og syklet jeg hver dag, og etterhvert som jeg ble lettere begynte jeg å jogge litt også.

Jeg har gått ned 30 kilo på litt over et år, og har nå stabilisert meg. Det koster lite, et par joggesko med skikkelig demping; engangsinvesteingene: 1200, aerobicsko; 650. Treningskort 600 i halvåret (student) og mat; 1000 i uka til hele familien.

Jeg har gått fra XL til S/M , så det å kjøpe masse nytt tøy er jo litt dyrt, da
    JAmmen meg, det må en si ! Du har virkelig vært flink ! 30 kilo er mye.
    Håper du klarer å holde det stabilt, lykke til videre.

Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Kiara_pus sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Meldinger
    3,014

Sitat Opprinnelig postet av SusiQ
    De må du ha resept for å få, og du må ha en BMI på over 30 for å få dem.
    Går det an å bestille dei over nett, fra USA feks?? Har ikkje BMI over 30, men kunne tenke meg å prøve allikavel.

Susi
    Gjest

Sitat Opprinnelig postet av happy3
    Går det an å bestille dei over nett, fra USA feks?? Har ikkje BMI over 30, men kunne tenke meg å prøve allikavel.
    Nei, det går ikke. Det er ulovlig og blir stoppet i tolla. Da kan du risikere å få bot. Det er en grunn til at det er reseptbelagt.

Vil tilføye at Xenical ikke er noe vidunderpille. Det er ment som en starthjelp til mennesker som sliter med helseskadelig overvekt og som har prøvd alt annet. Selv om du går på Xenical er du nødt til å jobbe beinhardt, man må legge om livvstilen totalt hvis man skal ha noen gevinst av det i det lange løp. Det er dyrt og man skal følges opp av lege. Den finnes ikke lettvinte løsninger når det gjelder slanking.
    Sist endret av SusiQ; 24-02-2005 kl 18:28

Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
  • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine