Kan vel si at jeg har vært heldig i mitt liv for jeg har aldri vært spesielt plaget av sjalusi. Sambo har fått lov til å beholde alle sine jentevenner og eks'er som han har et godt forhold til uten at det har plaget meg det minste.
Nå har jeg riktignok nådd toppen av hva jeg kan tåle. Dere som har lest mine tidliger innlegg vet hva min kjære sambo har gjort, men for andre kan jeg repetere.
For å finne ut om han ønsker seg ut av forholdet har han utført et tankeeksperiment og dermed flørtet med en jente over MSN og SMS. Jeg fant det ut ved å lese meldingene på tlf hans (vond følelse som ble bekreftet).
Han har etter denne episoden stoppet med meldingene (sier han) og bedyret at han bare vil ha meg, men samtidig erklært at han ikke kan stole på meg og sperret alle mine tilganger til hans Pc og telefon. Hans personlige eiendeler skal han låse inn i koffert.
Sitter derfor igjen med en følelse av at det er jeg som har gjort noe galt (har vel gjort det også, men har i hvertfall innrømmet min skyld), og at jeg bare er vanskelig som ikke kan legge dette bak meg.
Vi hadde en episode i går fordi jeg så at samme jenta hadde sent han en melding. De har daglig kontakt pga skolegang og jeg vet de fortsatt skriver meldinger, men visstnok av langt mer uskyldig karakter.
Hvordan er deres forhold til sjalusi og hvor setter dere grensen til utroskap?
![]()
Sosiale Bokmerker