+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 6 av 6

Diskusjon: Knorr sportsvogn

  1. #1
    AKristin
    Gjest

    Knorr sportsvogn

    Hei alle dere vogndamer

    Noen som vet noe, eller har erfaring med knorr sportsvogn?

    Ønsker å høre både negativt og positivt.

  2.  
  3. #2
    AKristin
    Gjest

    Sv: Knorr sportsvogn

    Tusen takk for alle svar

    Noen her inne vet sikkert noe................

  4. #3
    AKristin
    Gjest

    Sv: Knorr sportsvogn

    Dytter opp litt jeg.....................

  5. #4
    Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Tigerjenta sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Østfold
    Meldinger
    1,207

    Sv: Knorr sportsvogn

    Jeg har en Knorr Nanny 3 som jeg kjøpte ny sommeren 2003. Har stort sett vært kjempefornøyd med den. Eneste minusene jeg finner er at den er litt tund (ihvertfall i forhold til OTH) og ikke svingbart framhjul.
    Min veninne hadde en 4-hjuling. Den var visst mye tyngere å manøvrere enn min, men jeg har aldri prøvd den jeg da.

    - Godt polstret sete
    - Full liggestilling i tillegg til delvis og helt oppreist. Reguleres med en dings bak ryggen. Veldig enkelt!
    - God plass i handlekurven
    - Pumpe følger med
    - Veldig lett å legge sammen, blir forholdsvos liten. Ikke like flat som f.eks OTH`n men mye kortere.
    Alle hjul kan enkelt tas av og på.
    - Regulerbart fotbrett
    - Forholdsvis romslig. Vi bruker den enda til vår 2,5åring, men nå er den veldig kort å ligge i. Sitte under kalesja går helt fint.
    - Regntrekket som hører til er veldig forseggjort
    -Kikkeluke i kalesja
    -Kalesja kan splittes med glidelås for lufting. Det har vi gjort et par ganger på varme sommerdager.
    - Bøylen over bena klikkes lett av og på.
    - Fin å se på!
    Kommer ikke på så mye annet for øyeblikket, og dette gjelder som sagt en 2003 modell. (Som forøvrig skal selges fordi jeg har altfor mange vogner )

    Jo forresten, trekket kan vaskes fint i maskin, selv deler som er "semsket" (slik som på deler av min). Kun litt av kalsesja som ikke kan vaskes pga. bøylen.

    Bare send meg en pm om du lurer på noe mer så skal jeg svare så kodt jeg kan
    Tigerjenta, M 02, M 04 & Martinius 09.09.09

  6. #5
    mamma_nemi
    Gjest

    Sv: Knorr sportsvogn

    Jeg har knorr nizza 04 modell ,det er en firehjuling og jeg er kjempefornøyd,jeg kan vippe håndtaket,det er titteluke i kalesja,man ta av en del av kalesja bak,man kan lett klikke av bøyla foran.Vogna er tung når man har ungen mot seg,men andre veien så er den lettere syns jeg.Jeg syns den er kjempegod og trille.Eneste minuset er at den er tung å løfte inn og ut av bil.Men det minuset kan jeg leve med.

  7. #6
    Uregistrert
    Gjest

    Sv: Knorr sportsvogn

    superfornøyd!

    hadde til de to første barna og har nå vært i tyskland og kjøpt til tredjemann. veldig mye vogn for pengene!!!

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine