+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 8 av 8

Diskusjon: Detur

Makaronica
    Gjest

Detur

Noen som har erfaring med Detur?
    Vurderer å reise til Tyrkia en tur i høst, og ser at Detur har ganske billige reiser dit.
    Men innbiller meg at jeg har hørt en del negativt om reiseselskapet...

Noen som har reist med dem?

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Emilia sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2002
    Meldinger
    1,162

Sv: Detur

Jeg har ikke reist med dem, men noen venner av oss har gjort det - og det skulle aldri gjenta seg!!

Det var ikke noe særlig, husker ikke spesifikt hva det var, men omtalen var negativ ja!
    Minste frøet kom 27.11.08
    Lillegull - August-05
    Storegull - August-02

"Å gjøre rent i huset mens barna fremdeles er i oppveksten,
    er som å måke innkjørselen før det har sluttet å snø"

Tilly
    Gjest

Jeg har reist med Detur, og har ikke noe negativt å si om dem. Reiser gjerne igjen. Mannen fant ut at han hadde glemt passet under setet i en leiebil ( )samme dag som vi skulle hjem. De sto på som bare går an for å få han hjem... Vi hadde da vært i Tunisia, og det er ikke veldig lett å komme seg utfra det landet. Men jeg fikk han med hjem, mye takket være Detur. Kjempeservice syns jeg.

Pokemona
    Gjest

Vi reiste med Detur på bryllupsreise til Tyrkia og var veldig godt førnøyd.Betalte 5000,- for 14 dagers opphold for 2.Vi reiste uspesifisert,men var heldige og fikk en kjempefin leilighet på et hyggelig og fredelig sted.Det eneste vi ikke var fornøyd med var flypersonalet på turen ned.Detur brukte Turkish Airways og det var noen særdeles sure og lite serviceinnstilte flyvertinner som jobbet der på turen ned.Samme flyselskap ble også brukt på turen hjem,men da var det ikke maken til velvilje og god service! Tror sikkert det finnes både negtive og positive erfaringer med alle reiseselskap,men vi var i hvertfall godt fornøyd med Detur.

salla
    Gjest

Hei, jeg har reist med Detur 3 ggr, og det har vært upåklagelig. Vi skal reise med vår fem mndr gamle baby til Tunisia nå på lørdag. Regner med at det er like bra som alltid

Sitat Opprinnelig postet av Makaronica
    Vurderer å reise til Tyrkia en tur i høst, og ser at Detur har ganske billige reiser dit.

salla
    Gjest

Hei, jeg har reist med Detur 3 ggr, og det har vært upåklagelig. Vi skal reise med vår fem mndr gamle baby til Tunisia nå på lørdag. Regner med at det er like bra som alltid

Sitat Opprinnelig postet av Makaronica

Mimosa
    Gjest

Vi reiser nå på lørdag til Marmaris i Tyrkia og blir borte en uke!

Jeg kan komme tilbake med rapport til deg!

Makaronica
    Gjest

Takk til dere som delte erfaringene med meg

Denne gangen ble det ikke Detur, men det var bare en tilfeldighet.
    Reiser til Alanya med Saga Solreiser nå på lørdag - det skal bli deilig å slippe unna alt regnet vi har i Trøndelag nå for tida

Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
  • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine