+ Svar på diskusjon
Side 1 av 2
1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 25

Diskusjon: Timberland sko...

Timberland sko...

..hvordan er de egentlig i størrelsene , er de normale/store/små?? Tenkte jeg skulle bestille et par fra England men er litt usikker på hvilken str. jeg bør kjøpe.

Håper noen kan hjelpe

Æresmedlem
    Rykte Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

Medlem siden
    May 2002
    Meldinger
    10,975

Sv: Timberland sko...

litt små

Even har hatt flere Timberland-sko, jeg oppfatter dem som "normale" i størrelsen. Vi har ikke trengt å gå opp i størrelse (i forhold til hvilket nummer han bruker i diverse andre sko...) når vi har kjøpt Timberlandsko.

Seniormedlem
    Jenna sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    1,728

Sitat Opprinnelig postet av Maximillia
    Even har hatt flere Timberland-sko, jeg oppfatter dem som "normale" i størrelsen. Vi har ikke trengt å gå opp i størrelse (i forhold til hvilket nummer han bruker i diverse andre sko...) når vi har kjøpt Timberlandsko.
    Signerer. Kasper har et par og de virker helt normale i størrelsen.
    Jenna, storebror (-04) og lillebror (-07)

Æresmedlem
    Rykte Rykte

Medlem siden
    May 2002
    Meldinger
    10,975

Grunnen til at jeg sier de er litt små, er at vanlige innleggsåler ikke passer med str. De sa også på butikken at de er bittelitt små i str.

Oschi
    Gjest

Signerer at de er helt normale.

Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Tussemor sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Rett vest.....
    Meldinger
    373

Jeg er kjempefornøyd med alle Timberland-skoene småen har hatt, og jeg kjøper samme str som i Ecco til ham, hvis det hjelper deg ? Jeg har hørt ekspeditører si at de er mindre enn andre merker, men har selv bare Ecco å sammenlikne med. Hvilke sko skal du bestille ??

Tidligere bruker
    Gjest

Jeg synes de er litt små i størrelsene. Vi har kjøpt sko fra Ponny, Viking og Timberland i sommer. I timberland måtte vi ha et nr større enn de andre.

Heffalomp
    Gjest

Synes også at de er litt små i str.

Seniormedlem
    Ferskenbeinet sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Rogaland
    Meldinger
    1,635

jeg føler de er veldig forskjellige!!! Hun har to par timberland, det ene er str 6 og det andre er 7,5 og de er like store

Be dem måle de for deg du!

Hva koster igrunn timberland sko i norge?
    Klem fra Ferskenbeinet
    juni 04 og juni 06

Tidligere bruker
    Gjest

Vi betalte 399 for joggesko med luftenetting

Æresmedlem
    Rykte Rykte

Medlem siden
    May 2002
    Meldinger
    10,975

Betalte 399 for årets overgangsstøvel, og 299,- for fjordårets. Betalte 299,- for sandaler.

Et Timberland størrelsene i UK eller US? Vi har akkurat kjøpt et par og de er størrelse 8 tror jeg. Står M8 inne i skoen. Hvor ellers kan jeg se størrelsen? Vi har ikke esken lenger.

Medlem
    Rykte

Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Sokna(hønefoss)
    Meldinger
    72

Hvor store var barna deres når de begynnte med sko for første gang? Har en på 4 mnd.og han skal mye ut og inn av bil så vi lurte på om vi ikke skulle kjøpe et par sko å ha på utover.

Stolt mamma til Simen Født.08.05.05 og Sander født21.01.03 og Leah født 28.09.10

Æresmedlem
    Rykte Rykte

Medlem siden
    May 2002
    Meldinger
    10,975

Ikke bruk sko når han er så liten. Kjøp heller myke "bobletøfler" Name It har noen fine. Skinntøfler med for er også bra.

Sko vil bli for tungt for den lille foten. Foten har heller ikke bra av å bruke sko når de er så små. Alexander fikk sko da han begynte å gå.

Medlem
    Rykte

Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Sokna(hønefoss)
    Meldinger
    72

Hvor store er barna deres når de fikk sko på beina sine for første gang? Vi har en sønn på 4 mnd.som skal mye ut og inn av bil samt gå noe turer,så da lurte vi på om vi ikke skulle kjøpe et par sko til gutten våres i stedet for sånne tøffler/sokker med antiskli på ,men hva er deres mening om det?

Stolt mamma til Simen Født.08.05.05 og Sander født21.01.03 og Leah født 28.09.10

Medlem
    Rykte

Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Sokna(hønefoss)
    Meldinger
    72

Har vært der de selger Name it sko å sett på bobletøffler,men de var jo for små å de var ikke å få taki større str.sa butikk dama.

Medlem
    Rykte

Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Sokna(hønefoss)
    Meldinger
    72

Oy det har visst kommet opp 2 ganger.Vi hadde noen fora tøffler til 1 mann ,men de begynner nå å bli for små til 2 mann alt,han her har større pailabber vet jeg

Tidligere bruker
    Gjest

Birk hadde herlige ulltøfler han brukte da han var liten. Kjøpte de i en babyutstyrsforretning, men husker desverre ikke merket. Lurer på om de var fra Ullkorga..?

Oschi
    Gjest

Sitat Opprinnelig postet av jeanette
    Hvor store er barna deres når de fikk sko på beina sine for første gang? Vi har en sønn på 4 mnd.som skal mye ut og inn av bil samt gå noe turer,så da lurte vi på om vi ikke skulle kjøpe et par sko til gutten våres i stedet for sånne tøffler/sokker med antiskli på ,men hva er deres mening om det?
    Vår førstefødte fikk sko da hun begynte å gå. Da var hun 9 måneder.
    Til de som ikke går er det bedre med ullskokker, strikkede "sko" eller noen små tøfler i mykt skinn. Det er viktig at de ikke strammer noe sted, men bare sitter løst på.
    Hensikten må være for å holde han varm.
    Ville ikke dyttet på et par kule sko -hvor en fristende det kan være. Vi bare ødelegger de små fine føttene deres med det.

Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
  • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine